Buna ziua,
Am participat la o licitatie avand ca obiect prestarea de servicii, licitatie care a avut ca si criteriu de selectie oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic: valoare si timp de realizare. Autoritatea contractanta a solicitat un termen de valabilitate a ofertelor de 120 de zile. Dupa expirarea acesti perioade, a solicitat prelungirea ofertei cu un nou termen de 120 zile. Problema noastra consta in urmatoarea situatie: oferta noastra a fost considerata ca fiind inacceptabila deoarece persoana propusa pentru functia de manager de proiect nu avea anumite studii solicitate de ei (in sensul ca numele institutiei de invatamant nu coincide cu ce au cerut ei ci este un echivalent). Prin documentatia de atribuire au solicitat o singura persoana pentru functia de manager de proiect si nu au acceptat o echipa formata din doua persoane manager proiect+adjunct care cumulat sa asigure pregatirea profesionala solicitata. O data cu prelungirea termenului de 120 de zile (si precizez ca au solicitat doar prelungirea valabilitatii scrisorii de garantie), autoritatea contractanta nu avea obligatia sa solicite si o confirmare a celorlalte documente, inclusiv lista personal disponibil? Daca una din persoanele propuse initial nu mai colaboreaza cu noi, cum ramane cu angajamentul societatii noastre luat in urma cu 6 luni de zile? Putea autoritatea contractanta sa solicite corectarea listei cu personalul propus fara sa respinga oferta ca fiind inacceptabila?