Lunile trecute am primit un e-mail in care mi se cerea actualizarea datelor firmei. In firma nu s-a schimbat nimic de la infiintare ei, practic nu au avut ce sa actualizeze. Au refuzat primirea documentelor scanate prin e-mail si au insistat sa fiu prezent intr-un sediu pentru ca cineva sa scaneze aceleasi documente pe care ei deja le aveau in sistem.
Pe langa aceste date mi-au cerut o hotarare AGA in care sa se specifice ca eu sunt persoana imputernicita in relatia cu banca. Pana acum (la banca) am putut face modificari, ridica carduri, etc. in calitate de administrator al firmei fara a avea aceasta hotarare aga plu copii dupa actele de identitate ale asociatilor. Toti asociatii firmei sunt clienti ING, deci datele noastre personale sunt deja in sistem.
Trimit mail cu hotararea aga scanata plus actele de identitate, primesc mail ca le vor in original (nu-mi dau seama ce poate fi original la o copie dupa CI), le scriu ca le trimit prin curier si sa-mi comunice o persoana de contact plus o adresa, nu primesc nici un raspuns.
Azi primesc mail ca mi-au fost blocate conturile si a trebuit sa ma duc iara la un sediu ing cu actele in original (aga si copii dupa CI).
Din ce am citit regulamentul BNR nu prevede nici o masura punitiva pentru cei ce nu-si actualizeaza datele.
In momentul de fata atitudinea bancii este una abuziva. Se poate deschide o actiune legala ? se poate face ceva pentru a remedia situatia ?
Multumesc,
Am o factura la gaze, achitata ce-i drept dupa termenul de plata normal. Problema este ca au venit si au intrerupt furnizarea cu gaze desi eu platisem in urma cu 4 zile aceasta factura. Ce se poate face in acest caz ? este vreo modalitate prin care pot scapa de taxa de deconectare / conectare ?