avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 635 soluții astăzi
Forum Activitate ppcatalin

Activitate ppcatalin

Va multumesc pentru raspuns !
Intre timp m-am documentat cat am putut si am aflat ca, neavand venituri(am deja adeverinta de la anaf) , pot face o cerere catre baroul de avocati pentru asistenta juridica grauita, este adevarat?
Daca da, cum trebuie sa procedez ?
Intreb acest lucru deoarece as vrea sa contest titlul de executare si eventual sa dau in judecata mapn. Motive sunt, insa cred ca va fi destul de complicat.
Buna ziua ! Am 20 de ani si timp de un semestru am fost student la academia militara, am plecat de acolo dupa cateva luni. In prezent sunt student la alta facultate. Din cauza ca am plecat dupa un semestru, am de platit 39 milioane ( lei vechi ).
DAR, cei de la armata nu mi-au dat niciun act, niciun contract, nimic(chiar daca eu am semnat contractul la inceput, nu am primit o copie ) . Nu am primit niciun act/desfasurator.
Astazi am primit somatie de la ANAF, executare silita ( in 15 zile bla bla - venituri din despagubiri). Totusi, ce executa ei silit la mine? Nu am absolut niciun venit, niciun bun, absolut nimic pe numele meu. Pot spune ca singurul lucru pe care il am este locul bugetat de stat la facultate. Se pot lega de asta ?
Orice sfat ar fi bine venit din partea domniilor voastre !
Va multumesc anticipat !
Buna ziua ! Am 20 de ani si timp de un semestru am fost student la academia militara, mi s-a parut o pierdere de vreme si irosire de inteligenta asa ca am plecat. In prezent sunt student in anul 1 la medicina. Din cauza ca am plecat dupa un semestru, am de platit 39 milioane ( lei vechi ).
DAR, cei de la armata nu mi-au dat niciun act, niciun contract, nimic(chiar daca eu am semnat contractul la inceput, nu am primit o copie ) . Nu am primit niciun act/desfasurator.