Buna ziua,
Am semnat doua contracte pe 1 iunie si pe data se 14 factura a venit in valoare de 800 in conditiile in care aceasta trebuia sa fie in valoare de 550. Compania telefonica de la care am benificiat de abonamentele de 65 de euro si de doua telefoane, a adaugat pe factura un tva care nu trebuia sa fie deoarece in contract scrie clar ca tva-ul este inclus in suma de 65 de euro. M-am dus sa discut cu ei deoarece doresc rezilierea contractului. Dupa multe discutii si-au angajatul a recunoscut ca a fost o eroare de sistem, dar nu vroia sa rezilieze contractele sau sa ne faca legatura cu managerul magazinului. Pe langa tva in factura a mai fost inclus un cost de 77 Ron, nestiind care fiind cauza. Mentionez de asemenea ca telefoanele nu merg, se blocheaza, se inchide ecranul. Cand i-am spus ca telefonul nu merge, angajatul companiei mi-a sugerat sa nu il mai folosesc atat de mult, sa nu mai descarc aplicatii, sa nu mai intru pe net, sa imi instalez un antivirus.
Acum ma lupt sa reziliez contractele intrucat nu si-au respectat contractul si pe langa costul suplimentar, nici telefonul nu merge. Legea este de partea mea?
Daca nu se respecta contractul si greseala a fost a lor, atunci contractul se poate rezilia?
De asemenea pot returna telefoanele, avand 30 de zile la dispozitie, stiam ca este o lege care sustine lucrul acesta.
Sunt obligatii de lege sa imi respecte decizia?