Buna ziua,
Va rog frumos sa ma ajutati cu informatii cu privire la ce acte si autorizatii am nevoie pentru a deschide o florarie - magazin care contine si obiecte de decor.
Multumesc frumos,
Oana Ciulei
Buna tuturor,
Dupa cum bine stiti, toate companiile de telecomunicatiii au in clauzele lor contractuale aplicate taxe de reziliere, in cazul in care vrei sa denunti contractul unilateral, mai repede de perioada contractuala minima desemnata de ei care poate fi 12 sau 24 de luni.
Sunt insa situatii - si chiar foarte dese in care operatorul nu numai ca nu corespunde nevoilor clientului - nu ii aloca manager de cont, nu ii acorda tratament preferential desi in contract sunt stipulate aceste conditii,nu ii asigura semnal in zonele in care acesta isi desfasoara activitatea, iar clientul decide sa paraseasca operatorul prin portare, nu numai ca i se iau taxe de reziliere pe perioada ramasa - 6 luni- pana la expirarea contractului, i se mai cer si despagubiri pentru lunile de contract ramase sa plateasca abonamente in avans, ba mai mult, clientul s-a trezit cu prelungirea contractului de drept, fara ca el sa stie acest lucru, pe inca 21 de luni,desi in scris, operatorul ii garantase ca nu se va intampla acest lucru, in momentul in care a solicitat o modificare a abonamentului.
Are conform ultimei notificari de plata oficiale facturi neachitate in valoare de 10500 lei si despagubiri contractuale de 46780 lei!
Clientul a trimis in scris un raspuns prin care, a demonstrat ca, conform conditiilor contractuale pana la momentul portarii si a cererii de reziliere el si-a achitat costul serviciilor folosite - abonamente si alte depasiri, inclusiv plata a 2 luni de abonament inutile, deoarece operatorul, desi clientul a inaintat cererea de reziliere la 30.04.2013 ( cerere ce trebuia operata la data de 30.05.2013), i-a mai emis doua facturi, una in 27.05.2013 si una in 27.06.2013!
Ce ar putea face acest client pentru a se scapa de coada acelor "despagubiri contractuale si taxe de reziliere" abuzive?
Multumesc frumos,
Oana Ciulei
Buna tuturor,
Dupa cum bine stiti, toate companiile de telecomunicatiii au in clauzele lor contractuale aplicate taxe de reziliere, in cazul in care vrei sa denunti contractul unilateral, mai repede de perioada contractuala minima desemnata de ei care poate fi 12 sau 24 de luni.
Sunt insa situatii - si chiar foarte dese in care operatorul nu numai ca nu corespunde nevoilor clientului - nu ii aloca manager de cont, nu ii acorda tratament preferential desi in contract sunt stipulate aceste conditii,nu ii asigura semnal in zonele in care acesta isi desfasoara activitatea, iar clientul decide sa paraseasca operatorul prin portare, nu numai ca i se iau taxe de reziliere pe perioada ramasa - 6 luni- pana la expirarea contractului, i se mai cer si despagubiri pentru lunile de contract ramase sa plateasca abonamente in avans, ba mai mult, clientul s-a trezit cu prelungirea contractului de drept, fara ca el sa stie acest lucru, pe inca 21 de luni,desi in scris, operatorul ii garantase ca nu se va intampla acest lucru, in momentul in care a solicitat o modificare a abonamentului.
Are conform ultimei notificari de plata oficiale facturi neachitate in valoare de 10500 lei si despagubiri contractuale de 46780 lei!
Clientul a trimis in scris un raspuns prin care, a demonstrat ca, conform conditiilor contractuale pana la momentul portarii si a cererii de reziliere el si-a achitat costul serviciilor folosite - abonamente si alte depasiri, inclusiv plata a 2 luni de abonament inutile, deoarece operatorul, desi clientul a inaintat cererea de reziliere la 30.04.2013 ( cerere ce trebuia operata la data de 30.05.2013), i-a mai emis doua facturi, una in 27.05.2013 si una in 27.06.2013!
Ce ar putea face acest client pentru a se scapa de coada acelor "despagubiri contractuale si taxe de reziliere" abuzive?
Multumesc frumos,
Oana Ciulei