gicu13 a scris:
schimbatul calculatorului nu are nimic de a face cu accesarea contului yahoo.
Gresesti, locatia+calculatorul+browserul de pe care te loghezi este inregistrat. Mesajul lor atunci cand introduc parola corecta este ca ma loghez folosind o locatie/ un calculator necunoscut ( datele despre calculator sunt obtinute foarte usor folosind javascript + flash).
sistemul de protecție se folosește de ani buni așa că mai degrabă contul a fost dezactivat din cauză de nefolosire.
în afară de asta, vă contraziceți singur. dacă mecanismul de siguranță nu era folosit atunci când v-ați făcut contul, cum ați dat răspunsurile la nimereală?
Nu prea ati avut timp sa cititi cum trebuie, ca sa ma exprim in termeni blanzi. Mecanismul de protectie despre care vorbeam era cel care cere suplimentar raspunsurile la intrebarile de siguranta. Inainte de asta ( pana de curand adica) se facea altfel, se cerea completarea unui captcha. Raspunsurile le-am dat la nimereala cand m-am inregistrat, iar pe atunci raspunsurile acestea se cereau doar cand iti uitai parola.
nu aveți cui să vă adresați, pentru că nici o instituție din România nu are jurisdicție asupra companiei.