avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 635 soluții astăzi
Forum Activitate zahra7

Activitate zahra7

Buan ziua!Am achizitionat un bilet de odihna orin intermediul unei agentii ,pentru 7 zile ALL inclusive in Bulgaria ,bilet pe care l-am achitat in luna martie prin programul Early booking .MUlte persoane care au avut rezervare la respectivul hotel au avut probleme in sensul ca in momentul prezentarii la receptir li s-au spus ca nu pot fi cazati la acel hotel pentru ca s-a facut overbooking(supra rezervare peste locurile rezervate de dansii-respectivele camere fiind date altor turisti) ,In concluzie au fost repartizati la alt hotel cu servicii de calitate inferioara .,desi au platit la fel in avans cu multe luni inainte .Intrebarile sunt:
1.In cazul in care ma prezint la hotel si mi se spune acelasi lucru .si refuz sa fiu cazata in alt hotel ce pot face ,ce conduita sa adpt ca sa mi se rezolve problema?Specific faptul ca aceeasi intrebare am adresat-o agentiei careia am platit biletul si mi s-a spus ca dansii nu au nici-o vina privind overbooking-ul si nu pot nici sa solutioneze aceasta problema nici sa ma ajute in acest caz.
2.Am solutii legale sa dau in judecata hotelul sau agentia cu castig de cauza?
3. Daca refuz sa parasesc acel hotel si refuz servicii de alta calitate prestate de alt hotel ,respectivul manager al hotelului pentru care am platit ma poate da afara din hotel , are dreptul?(cum au patit alti turisti?)

VA multumesc mult si astept raspunsuri!