In data de 28 iunie 2013, am achitat integral sejurul pentru perioada 02-07.08.2013 pentru 2 persoane,catre .....................(plata efectuata prin serviciul mobilPay) , o luna mai tarziu adica pe data de 24 iulie am trimis un email de modificare a datei, doream sa mut sejurul cu o zi mai tarziu, am primit drept raspuns un email, citez:
“Din cauza unor elemente care nu țin de culpa ................, societatea noastră nu poate onora rezervarea Dvs. la Hotelul .........................”.
Mi-au propus un sejur in aceeasi perioada la un alt hotel, in aceleasi conditii, dar apoi nu am mai primit nicio propunere concreta de la ei. Am incercat sa sun pe toate numerele pe care le stiam sau pe care le-am gasit pe internet, pe numerele de la................sau pe numarul reprezentantului X, ba inclusiv am apelat numarul de mobil afisat pe siteul hotelului si unde, culmea, raspundea tot cineva de la ................. Mentionez ca X este persoana cu care am vorbit la telefon si mi-a facut oferta, in continuare am trimis emailuri la ei sa imi returneze bani dar nu am primit decat niste emailuri de promisiuni si motivati iar unul in care imi specifica ca in termen de 30 de zile imi vor returna bani inapoi, au trecut si cele 30 de zile nu am primit nici un ban. Ce pot face si unde trebuie sa ma adrezez ca sa pot sa imi recuperez bani, am uitat sa va spun ca am descoperit mai multe persoane in aceeasi situatie ca mine deci sigur este o teapa.