avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 752 soluții astăzi
Forum Activitate vlad_a

Activitate vlad_a

Buna ziua,

Ieri (30.08) am observat ca abonametul meu de telefon a fost suspendat (nu mai puteam efectua apeluri sau trimite sms-uri). Fiind la munca, nu am putut sa ma deplasez imediat la un sediu/reprezentanta pentru a vedea care este problema.

Dupa scurt(?) timp (~30 de minute) am primit un telefon de la un reprezentant al companiei care m-a instiinta ca mi-a fost suspendat abonamentul datorita costului suplimentar pentru traficul de date (~90E), iar pentru reactivarea abonamentului trebuie sa achit factura emisa PLUS costul traficului suplimentar de date de pe factura curenta. Mentionez ca factura emisa are data scadenta peste 5 zile de la data intamplarii.

Pentru traficul suplimentar de date imi asum raspunderea - o aplicatie cu un bug care a facut trafic de date timp de aproximativ 4 zile fara ca eu sa bag de seama. Mea culpa ca nu am observat.

DAR:
* in ce masura este legal sa-mi fie intrerupta furnizarea de servicii fara o instiintare prealabila ?
* este legala solicitarea platii in avans pentru deblocarea abonamentului, atat timp cat perioada de facturare nu a fost atinsa? Personal imi cam suna a santaj. Poate eu mai vreau sa fac inca 100E trafic de date?

Sunt suficiente motivele pentru a cere inchiderea abonamentului si rezilierea contractului (fara penalizarile stipulate), chiar daca perioada contractuala minima nu s-a terminat?

Am citit contractul si nu este specificat nicaieri ca au dreptul sa-mi intrerupa serviciul oricand vor ei sau sa-mi ceara plata in avans.

Multumesc.