avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1083 soluții astăzi
Forum Activitate octav1ostef

Activitate octav1ostef

care este regimul fiscal al unor premieri de la sindicat pentru membrii sai ? Exemplu o prima de 1000 lei.
exista in acest moment un precedent , pentru cancer, tratat operatoriu si cu medicamente neomologate in tara , dar cu rezultate in afara tarii.
ICCJ a hotarat decontarea . Este un articol pe Hot news cu ceva amanunte.
nici prin instanta?
am fost diagnosticat cu cancer la prostata.
Operat destul de rapid robotic ( singura recomandata ptr crestere sanse in cazul meu ), la clinica privata . Statul nu asigura acest tip de operatie si nu in timp util.
Clinica nu are contract cu casa de asigurari de sanatate.
Am contribuit la CAS 49 ani .. :(
Cum pot incerca sa recuperez din sumele date, cca 15000 euro.?
multumesc,
Buna ziua,
Sunt inginer pensionar . Am lucrat numai la firma privata.
Conform noii legi a p[ensiilor, am voie sa lucrez la o firma particulara, nu de stat?
am peste 65 ani.
Buna ziua,
Sunt inginer pensionar . Am lucrat numai la firma privata.
Conform noii legi a p[ensiilor, am voie sa lucrez la o firma particulara, nu de stat?
Lucrez la o firma care are multiple pu cte de lucru în Serbia și Bulgaria.
Colegii cu atribuții similare( chiar pe mai puține locatii) au statutul de expert.
Eu, deși le acord sprijin, ii ajut, ii controlez, am vechime mai mare, nu reușesc sa trec de "profesional". Șeful direct ma lauda, premiază, etc.
Poate fi considerata o abordare discriminatorie( este aceeași firma , care deține și coordonează toate locatiile), firma fiind deținută de multinationala
Înțeleg ca a fost emisa o ord în dec 2022 care amână aplicarea acordării a 1500 lei cu scutire de impozit ptr copiii de la grădinițe?

Cornel Vasile a scris:

art.76 C.fisc.
(4) Următoarele venituri nu sunt impozabile, în înțelesul impozitului pe venit:
....
x) sumele plătite de angajator pentru educația timpurie a copiilor angajaților;
....