avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 562 soluții astăzi
Forum Activitate Killuminati

Activitate Killuminati

Salutare -

Ma numesc Mihai si sunt client furnizor 2 de vreo 11 ani. Acum vreo 2 ani am prelungit perioada contractuala si am luat un nou telefon la prelungire abonament. Mentionez ca am intrebat atunci daca semnalul in zona unde ma voi muta e ok, mi-au aratat harta unde semnalul arata excelent, si am facut aceasta prelungire. Cand am ajuns in zona unde m-am mutat, semnalul era de fapt execrabil, in absolut toata zona cade semnalul, in casa si in orice incaperi chiar si garaje sau sub copaci cade semnalul de tot, si pe harta inca apare cu semnal EXCELENT la 2G, 3G si mai nou chiar si 3G+.

Pentru un alt abonament care e strict de internet mi-au dat gratuit o antena de amplificare, care nu a ajutat cu NIMIC. Am fost la vecin, aceeasi problema si la el. Am incercat furnizor 2, semnal impecabil in toata zona.

Mai nou mi-am infiintat si o societate comerciala, iar numarul de telefon este public si este folosit de clienti pentru a face comenzi. Clientii sunt extrem de nemultumiti de faptul ca uneori le intra mesageria cand ma suna, sau cand vorbim se deconecteaza mai mereu.

Am facut reclamatii nenumarate, ce mi-au fost luate in batjocura, am primit raspuns prin posta de la furnizor1 cum ca vor dovezi concrete, sa le fac eu lista de convorbiri, sa le aduc martori etc. Si de asemenea mi-au zis ca e aceeasi problema la toate companiile de telefonie mobila, ceea ce este FALS.

De multe ori ma puneau sa astept la telefon, de 2 ori mi`au promis ca ma suna inapoi si nu au mai facut'o, iar reclamatiile au fost ignorate.

Am cerut rezilierea, mi-au cerut 500 de lei aprox pentru lunile ramase din contract. Le-am zis ca nu am de gand sa platesc asa ceva, ca nu e cinstit. Eu sunt dispus sa continui abonament la ei daca vor, atat timp cat imi rezolva problema, insa nu au de gand sa fac asta, au ramas doar promisiuni desarte, si imi aduce prejudiciu de imagine firmei mele.

Ce as dori este sa renunt la abonament fara taxe aditionale si sa trec pe furnizor 2 prin portare de nr., sau sa mi se rezolve problema prin imbunatatirea semnalului din zona. furnizor 1 refuza oricare din cele 2 variante.

Am vreo posibilitate de rezolvare ? Multumesc anticipat !
[ va rog sa nu mai publicati numele societatilor implicate , multumesc]