avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1128 soluții astăzi
Forum Activitate Nicoleta Badeci

Activitate Nicoleta Badeci

Răspuns la discuția spor de vechime
Dar in acelasi CCM se specifica doar de sporurile pentru conditiile deosebite si nocive , pe cind de conditii normale de munca nu amintesc nimic, lasa doar sa se inteleaga, asa ca......daca isi negociaza salariatul spor de vechime ...si cum la aliniatul 4 nu fac referire si la conditiile normale si la sporul de vechime...eu zic ca e o portita sa scapi de acordarea acestui spor de vechime....

(3) Sporurile minime ce se acorda in conditiile prezentului contract sunt:
a) pentru conditii deosebite de munca, grele, periculoase sau penibile, 10 % din salariul de baza;
b) pentru conditii nocive de munca, 10% din salariul minim negociat la nivel de unitate;
d) pentru vechime in munca, minimum 5% pentru 3 ani vechime si maximum 25% la o vechime de peste 20 de ani, din salariul de baza;
(4) Sporurile prevazute la alin. (3), lit. a) si b), nu se includ in salariul de baza si nu se mai acorda dupa normalizarea conditiilor de munca in conformitate cu dispozitiile art. 25 din prezentul contract.
Răspuns la discuția FISA POSTULUI
Sau

Descrierea postului:
• Asigura un flux informational eficient intre managerul companiei, departamentele din cadrul sediului central si punctele de lucru;
• Organizeaza agenda zilnica de lucru a managerului general;
• Organizeaza întalniri de afaceri sau diverse evenimente/protocol ;
• Redacteaza documente, rapoarte, informari, comunicari generale;
• Inregistrarea documentelor externe primite prin fax, e-mail, delegatii;
• Inregistrarea documentelor interne (adeverinte, memo-uri) siü distribuirea lor catre departamentele respective;
• Mentinerea relatiilor cu furnizorii (papetarie, telefonie mobila, etc..);
• Traduceri;
• Propune masuri de îmbunataţire a activitaţii administrative şi implementeaza schimbările aprobate de managerul general;
Răspuns la discuția FISA POSTULUI
FISA DE POST


DENUMIREA SOCIETATII:

1. DENUMIREA POSTULUI:
Secretara

2. OBIECTIVUL POSTULUI:
Funcţia de secretară presupune omniprezenţa ei la diferite activităţi organizate de conducere, consemnarea lucrărilor respective, preluarea, plasarea şi arhivarea documentelor rezultate, etc.

3. RESPONSABILITATILE POSTULUI:
preia şi transmite mesaje,
redactează corespondenţa simplă,
expediază corespondenţa,
primeşte vizitatorii,
organizează şedinţe, conferinţe,
organizează agenda şefului,
are cunoştinţe de contabilitate (Stocuri)
participă la întâlnirile de afaceri,
traduce din şi în limbi străine

4. RELATIILE DE MUNCA
Secretara este subordonata Directorului General.
Secretara colaboreaza cu:
ceilalti angajati ai firmei;
Serviciul financiar-contabil pentru confirmarea evidentei stocurilor
Coordonatorul departamentelor de marketing si secretariat

5. SCHITA POSTULUI
Secretara desfasoara urmatoarele activitati:
Intocmeste si actualizeaza baza de date;
Intocmeste oferte de marfuri;
Acorda asistenta d.p.d.v. tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti;
Tine evidenta stocurilor;
Intocmeste fisele de magazie
Intretine relatiile cu clientii din portofoliu;
Primeste vizitatorii;
Asigura protocolul;
Participa la sedintele saptamanale organizate in cadrul firmei;
In limita timpului disponibil si in conformitate cu dispozitiile primite participa la indeplinirea atributiilor generale privind vanzarea marfurilor.


6. CONDITIILE FIZICE:
Secretara isi desfasoara activitatea in biroul situat in Corpul administrativ la adresa -------------,Bucuresti, dotat cu calculator si echipamente periferice, avand acces la telefon, fax, internet.

7. SALARIUL SI CONDITIILE ASIGURATE:
Salariul realizat se compune din:
 salariul de incadrare: lei, indexabili;
bonificatii si prime, in functie de indeplinirea obiectivelor si in limita fondului de salarii stabilit prin Bugetul de venituri si cheltuieli.
Secretara isi desfasoara activitatea in cadrul programului de lucru al organizatiei de 8 ore pe zi (h: 09,00-17,00), 5 zile pe saptamana.
Secretara beneficiaza de un concediu de odihna anual platit de 21 zile lucratoare. Programarea concediului de odihna se face conform dispozitiilor legale.
Secretara poate beneficia, in functie de rezultatele activitatii, de asistenta medicala privata si de asigurare de viata cu acumulare in fonduri (pensia privata), instruire de specialitate prin participarea la programe de training.

8. CARIERA PROFESIONALA:
Secretara poate promova in functia de asistent manager

9. PERSOANA CARE OCUPA POSTUL:

10. APLICARE:
Prezenta fisa de post este valabila incepand cu data de 15.10.2004 si pana la anularea ei.
Prezenta fisa de post este anulata incepand cu data de _______________ prin actul _________________________________ .


Contract Individual de Munca nr.__________/data________________ .

Semnatura angajatului de luare la cunostinta: ___________________ .
Data 15.10.2004


DIRECTOR,

Este de revizuit la ea....