Am deschis acest topic pentru a va povesti situatia neplacuta in care ma aflu in acest moment cu cei de la [EDITAT] si pentru ca sunt curios sa aflu ceva pareri, mai ales daca sunt persoane pe aici care lucreaza in domeniu sau se pricep la aceasta speta si multumesc anticipat pentru rabdarea de a citi tot ceea ce am scris mai jos.
In data de 06.10.2013, am gasit autoturismul personal parcat pe o strada din Sect. 1, Bucuresti, lovit in coltul stanga fata. In urma incidentului, autoturismul a suferit urmatoarele avarii: urechi far rupte, ornament bara fata desprins si zgariat, bara fata zgariata, aripa stanga fata indoita. Masina era asigurata CASCO la [EDITAT]i, valabila pana in dec. 2013.
Conform programarii telefonice facute la societatea de asigurari [EDITAT], in data de 16.10.2013 m-am prezentat la agentia [EDITAT], unde mi s-a deschis dosar de dauna si masina a fost introdusa in reparatie la reprezentanta Mercedes Tiriac Auto, din Bld. Expozitiei, in baza notei de constatare. In urma deschiderii dosarului, si a unei note de constatare, mi s-au acceptat la revopsit si indreptat, respectiv inlocuit, elementele afectate in urma incidentului.
In data de 24.10.2013 am fost sunat de catre consilierul de service de la reprezentanta Mercedes care mi-a comunicat faptul ca masina este gata si asteapta acceptul de plata. In data de 25.10.2013, acelasi consilier mi-a adus la cunostinta faptul ca a primit un mail de la [EDITAT], prin care acestia isi exprima refuzul de a plati reparatia, intrucat polita mea nu mai este valabila. Uimit de cele auzite am luat legatura cu reprezentantii [EDITAT] (sunat la numarul de telefon din centrala), unde o doamna mi-a explicat faptul ca polita mea nu mai este valabila din data de 28.08.2013, fiind reziliata unilateral, pe motiv ca am avut trei evenimente in anul respectiv, iar prin contract se specifica faptul ca dupa trei evenimente polita poate fi reziliata unilateral. Total de acord cu acest aspect, numai ca din pacate, domnii de la [EDITAT] nu stiu sa numere. Mentionez ca dupa al doilea eveniment descris mai jos, mi s-a solicitat achitarea politei Casco pana la finalul anului, iar eu, de buna credinta m-am conformat, achitand integral la data de 01.08.2013 polita, dupa care, fara a mi se aduce la cunostinta, din spusele lor polita mi-a fost reziliata douazeci de zile mai tarziu.
Pe parcursul anului, evenimentele in urma carora am apelat la polita Casco si dosarele de dauna avute sunt urmatoarele:
1. Mi s-au furat oglinzile retrovizoare, si acestea au fost inlocuite folosind polita Casco.
2. In urma unor zgarieturi multiple gasite in parcare dupa o perioada in care eu am fost plecat, s-a deschis dosar pentru revopsirea masinii.
3. (eveniment petrecut inaintea evenimentelor de la pct. 2) Am fost lovit usor in trafic de un domn cu care am facut constatare amiabila. In urma loviturii bara spate mi-a fost zgariata si am mers la [EDITAT] pentru a face constatare si a deschide un dosar cu regres, urmand a fi folosita pentru plata daunei polita RCA a respectivului domn. Acest dosar nu a mai fost folosit in final, pentru ca reparatia s-a facut pe dosarul deschis in urma evenimentelor de la punctul doi. Mai mult decat atat, nu inteleg de cand un dosar cu regres se numara ca dosar pentru care s-a folosit polita Casco.
Consider ca ceea ce fac dansii [EDITAT] este un abuz din urmatoarele motive:
1. Nu am fost anuntat ca mi s-a reziliat polita Casco. Practic eu stiam ca am platit un serviciu de care beneficiez pana la sfarsitul anului, circuland linistit cu masina. Ei sustin ca am fost anuntat printr-o recomandata, pe care insa nu a ridicat-o nimeni, astfel incat practic nu mi s-a adus la cunostinta rezilierea politei. S-ar putea insa ca din punct de vedere legal, sa fie acoperiti in acest sens.
2. [EDITAT]. se foloseste de un eveniment pentru care nu au platit nimic (pct. 3 descris anterior) pentru a-mi rezilia polita.
3. Nu inteleg cum este posibil sa mi se deschida dosar pentru introducerea masinii in reparatie, daca eu am polita reziliata. Daca mi s-ar fi adus la cunostinta acest fapt, poate optam sa o repar in regie proprie, sau in fine, as fi procedat altfel. Nu ma consider obligat in nici un fel sa achit eu reparatia, din moment ce totul a decurs normal, pana la acordarea acceptului de plata. Am ingrosat acest punct, pentru ca mi se pare cel mai important.
In alta ordine de idei, am facut facut plangere la CSA si Protectia Consumatorilor si astept un raspuns. Mi-am propus sa ii dau si in judecata, insa un avocat mi-a recomandat sa astept mai intai raspunsul CSA, pentru ca daca ii dau in acest moment in judecata se anuleaza plangerea la CSA.