avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 740 soluții astăzi
Forum Activitate MihaiS123

Activitate MihaiS123

Buna ziua,

Am un telefon mobil destul de scump la care s-a defectat displayul in primul an din cei 2 ani de garantie. L-am trimis la service si e acolo de 4 luni jumate. In tot acest timp am sunat saptamanal sa verific starea telefonului insa in marea majoritate a cazurilor nu mi-a mai raspuns nimeni.

Am facut reclamatie la OPC si iar in raspunsul primit mi s-a spus ca intrucat am achizitionat telefonul in calitate de persoana juridica (PFA) nu sunt un simplu consumator si prin urmare nu e de competenta lor sa ma ajute. Mi-au recomandat sa merg mai departe in instanta.

Acum doua saptamani am fost chemat sa ridic telefonul care ar fi fost reparat. Cand l-am ridicat de la ei, performantele erau jalnice, ca ale unui telefon de duzina, plus ca nu mai vibra, se auzea foarte spart, nu se mai aprindeau ledurile din dreptul tastelor capacitive... asa ca l-am lasat inapoi la reparat in continuare. Am fost apoi chemat din nou la service, rezolvasera cu vibratiile si cu problemele de sunet, dar de aceasta data nu se mai conecta la reteaua de telefonie, si din nou l-am lasat in service.

Intre timp, dupa multe insistente sunt aproape sa obtin inlocuirea telefonului. Avand in vedere ca telefoanele mobile sunt inlocuite destul de rapid de modele mai noi, modelele mai vechi de un an nu mai sunt disponibile. Cei de la firma mi-au propus sa aleg alt telefon, lucru pe care l-am acceptat imediat, dupa cele aproape 5 luni de asteptare si batai de cap. Problema apare insa atunci cand ei imi spun ca intrucat m-am folosit de produs in tot acest timp cat a functionat, nu mai poate fi evaluat la valoarea de pe factura, practic pot sa-mi iau un telefon nou, dar cam la jumatate de pret.

Va rog sa ma ajutati cu un sfat avizat. As vrea sa stiu ce prevede legea. Baietii astia cu firma lor de apartament simt ca incearca sa ma pacaleasca. Tot trag de timp zicand ca incearca sa repare telefonul. Ma gandesc ca daca nu accepta inlocuirea cu un telefon de aceeasi valoare, sa fac o plangere la politie pt abuz in serviciu si nerespectarea obligatiilor legale si apoi sa imi caut dreptatea in instanta.

(La un magazin foarte mare de unde cumparasem un produs IT care nu se repara (un SSD), dupa 3 zile s-a constatat defectul si am obtinut returnarea banilor cu care mi-am cumparat imediat tot de acolo un produs similar cu capacitate dubla.)
Buna ziua,

Am un telefon mobil destul de scump la care s-a defectat displayul in primul an din cei 2 ani de garantie. L-am trimis la service si e acolo de 4 luni jumate. In tot acest timp am sunat saptamanal sa verific starea telefonului insa in marea majoritate a cazurilor nu mi-a mai raspuns nimeni.

Am facut reclamatie la OPC si iar in raspunsul primit mi s-a spus ca intrucat am achizitionat telefonul in calitate de persoana juridica (PFA) nu sunt un simplu consumator si prin urmare nu e de competenta lor sa ma ajute. Mi-au recomandat sa merg mai departe in instanta.

Acum doua saptamani am fost chemat sa ridic telefonul care ar fi fost reparat. Cand l-am ridicat de la ei, performantele erau jalnice, ca ale unui telefon de duzina, plus ca nu mai vibra, se auzea foarte spart, nu se mai aprindeau ledurile din dreptul tastelor capacitive... asa ca l-am lasat inapoi la reparat in continuare. Am fost apoi chemat din nou la service, rezolvasera cu vibratiile si cu problemele de sunet, dar de aceasta data nu se mai conecta la reteaua de telefonie, si din nou l-am lasat in service.

Intre timp, dupa multe insistente sunt aproape sa obtin inlocuirea telefonului. Avand in vedere ca telefoanele mobile sunt inlocuite destul de rapid de modele mai noi, modelele mai vechi de un an nu mai sunt disponibile. Cei de la firma mi-au propus sa aleg alt telefon, lucru pe care l-am acceptat imediat, dupa cele aproape 5 luni de asteptare si batai de cap. Problema apare insa atunci cand ei imi spun ca intrucat m-am folosit de produs in tot acest timp cat a functionat, nu mai poate fi evaluat la valoarea de pe factura, practic pot sa-mi iau un telefon nou, dar cam la jumatate de pret.

Va rog sa ma ajutati cu un sfat avizat. As vrea sa stiu ce prevede legea. Baietii astia cu firma lor de apartament simt ca incearca sa ma pacaleasca. Tot trag de timp zicand ca incearca sa repare telefonul. Ma gandesc ca daca nu accepta inlocuirea cu un telefon de aceeasi valoare, sa fac o plangere la politie pt abuz in serviciu si nerespectarea obligatiilor legale si apoi sa imi caut dreptatea in instanta.

(La un magazin foarte mare de unde cumparasem un produs IT care nu se repara (un SSD), dupa 3 zile s-a constatat defectul si am obtinut returnarea banilor cu care mi-am cumparat imediat tot de acolo un produs similar cu capacitate dubla.)