In data de 19.12.2011 am cumparat de la magazin un leptop pe firma. In luna august 2013 au aparut probleme tehnice de functionare, motiv pentru care am sunat la nr. de telefon de pe certificatul de garantie. Am fost informat ca ei nu se mai ocupa de garantie si m-au indrumat catre service. I-am contactat si pe cei de la service si acestia mi-au comunicat procedura de trimitere in service, acesta fiind acum in Polonia: mi-au spus ca trimit un curier la mine sa-l ridice si in termen de 15 zile il primesc inapoi reparat. In data de 23.09.2013 a fost ridicat de curier pentru trimitere in service Polonia si a fost returnat in data de 30.10.2013 cu ecranul spart fara a se rezolva problema tehnica pentru care a fost trimis. Precizez faptul ca nu au facut receptia produsului inaite de preluare.
In perioada cand era inca in service am fost contactat telefonic si anuntat ca leptopul a ajuns in Polonia spart si ca trebuie sa platesc cam 200euro. Am refuzat si am solicitat sa-mi trimita scris pe adresa de e-mail acest lucru. Au refuzat, spunandu-mi ca ei nu fac asta dar o sa primesc odata ci leptopul si fisa de constatare din service in care o sa se specifice acest lucru. Din data de 8.11.2013 am inceput sa fac sesizari peste tot Service , magazin, reprezentanta Romania in care am trimis poze cu leptopul spart si fisa de constatare din service trimisa de ei in care nu este specificat ca leptopul este cu display-ul spart. In discutiile telefonice purtate cu cei de la magazin si reprezentanta Romania mi-au dat dreptate spunandu-mi: ba ca in 10 minute, ba ca azi, ba ca maine problema e ca si rezolvata, si primesc un alt leptop ori contravaloarea acestuia dar, in scris la solicitarile mele facute pe e-mail nu am primit nici un raspuns pana astazi.
Puteti sa ma ajutati cu un sfat?
1. Leptopul a fost cumparat din magazin si avea garantia in Bucuresti. Daca stiam ca service-ul se muta in Polonia nu-l mai achizitionam.
2. Au depasit cu mult termenul legal de 15 zile, numai pentru acest fapt trebuiau sa-mi inapoieze contravaloarea leptopului.
3. Afirma telefonic ca leptopul are display-ul spart dar in scris pe e-mail si pe fisa de constatare din service nu o fac.
4. Dupa aproape o luna de zile, perioada in care am facut numeroase sesizari pe e-mail catre Service, magazin si reprezentanta Romania, nu primesc nici un raspuns. Exista un termen legal sa raspunda la sesizarile clientilor?
5. Leptul are garantie pana in data de 19.12.2013.
Asa inteleg magazinul si reprezentanta Romania sa se achite de obligatiile pe care le au fata de clienti privind garantia produselor lor?:(
[editat- pe forum discutam problema, nu persoana, nu mai mentionati numele societatilor implicate ]