avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 406 soluții astăzi
Forum Activitate balambur

Activitate balambur

Răspuns la discuția Inducerea in eroare a clientului
Nu ma supar, dar problema este ca l-am ridicat pentru a fi trimis catre orange shop - veti fi contactat de un curier in 5 zile(din primul mail).... dupa cum scria in mail... problema este ca nu este prima data cand mi se raspunde ca va fi ridicat telefonul sa pregatesc pachetul complet si va veni curierul. Iar referitor la discutia telefonica i-am spus clar ca nu am verificat telefonul si ca este in cutia originala asteptand sa fie ridicat.
Buna ziua,

Am cerut o stornare a unui telefon cumparat de la magazinul online dupa o perioada tumultoasa de intrati in service (7 la numar).
De fiecare data cand vorbesc cu un operator de la mi se spune alta varianta.
In acest moment am primit intr-un final un e-mail cu urmatorul subiect:
Stimate domnule ,

Referitor la solicitarea dumneavoastra, va comunicam ca agentul va veni in termen de 5 zile lucratoare si va ridica telefonul livrat anterior (cu pachet comercial complet), iar dupa procesarea returului la Depozit se va emite factura de stornare si veti putea plasa o noua comanda pentru alt produs sau puteti solicita returnarea banilor.

In cazul in care doriti sa achizitionati alt produs, va rugam sa plasati o noua comanda si sa alegeti ca modalitate de plata OP (ordin de plata) si sa ne anuntati prin e-mail dupa depunerea comenzii, pentru a putea tine cont de suma achitata.

In cazul in care doriti returnarea sumei achitate exista 2 variante :

1. Banii sunt virati in contul de convorbiri - caz in care este necesar sa faceti o cerere scrisa, la numarul de fax sau prin e-mail.
2. Banii sunt virati intr-un cont bancar - caz in care este necesar sa faceti o cerere scrisa, la numarul de fax sau prin e-mail in care sa ne mentionati datele contului in care doriti restituirea diferentei.

Datele necesare sunt:

Codul IBAN format din 24 caractere
Numele pe care este deschis contul respectiv Banca Emitenta(Sucursala Bancii)

Pentru detalii ramanem la dispozitia dumneavoastra la adresa magazinonline
Cu stima,

Echipa Magazinului


Astazi am primit un telefon si un e-mail cu subiectul:

Stimate domnule Farkas,

In primul rand, va rog sa acceptati scuzele mele pentru situatia creata. Asa cum am discutat cu dumneavoastra telefonic, va comunic ca nu se poate storna factura pentru comanda 3324587, deoarece aparatul v-a fost inlocuit de catre Service-ul autorizat Electronics. Confirmarea faptului ca v-a fost inlocuit aparatul cu unul functional, am primit-o direct de la acestia asa cum ati confirmat si dumneavoastra telefonic.

In consecinta, stornarea facturii unei comenzi online se poate face numai in cazul in care exista un document oficial cu aceasta mentiune. In cazul dumneavoastra, nu exista un astfel de document.

Pentru detalii ramanem la dispozitia dumneavoastra la adresa magazinonline

Cu stima,

Echipa Magazinului Online


Se poate face ceva in acest sens?
Nu le-am confirmat ca functioneaza telefonul doar ca l-am preluat de la shop.

Multumesc.

[ pe foum discutam problema , nu persoana, nu mai mentionati in mesajele dvs numele societatilor si persoanelor implicate, multumesc]