avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 666 soluții astăzi
Forum Activitate clardl

Activitate clardl

Răspuns la discuția Negatie de service laptop
multumesc pentru raspuns,mentionez ca defectul invocat de dumnealor nu este defectul care face calculatorul inutilizabil.o tastatura deformata ca urmare a unui soc remediat,pentru care s-a platit reparatia nu este motivul pentru care hdd-ul a cedat,socul mecanic producandu-se cu mult inaintea inlocuirii hdd-ului cu unul nou.
Buna ziua.
Ma dresez duneavoastra cu o nelamurire.
Cine detine autoritatea pentru eliberarea negatiei de service? Am obtinut un da de la firma producatoare si un nu de la managerul RHS Euroservice Center care ar dori sa mai incaseze odata suma deja platita pentru un soc mecanic, in urma cu cateva luni la un laptop.Mentionez ca laptopul a fost cumparat in urma cu cateva luni,iar de atunci lunar sau odata la doua luni intra in service pentru a i se schimba hdd-ul, motiv pentru care, bineinteles, am apelat la firma producatoare la care am fost indrumata de catre comerciant. Mentionez ca produsul mi-a fost trimis inapoi nefunctional, in urma unei asa zise reparatii, avand toate testele de iesire din service impecabile. Ajuns acasa nici macar nu pornea.Am fost taxata pentru un soc mecanic, am platit,am factura dar acum, spre uimirea mea, managerul RHS se interpune spunandu-mi ca tastatura este stramba in urma socului de acum cateva luni si sa-i mai dau 45 de euro ca altfel imi refuza negatie de service.L-am intrebat daca diagnosticul oficial, care mi-a fost solicitat de firma producatoarea este ca laptopul nu functioneaza din cauza tastaturii strambe. Mentionez ca si de data aceasta toate evidentele arata ca a cedat, din nou, hard diskul. Ce ma sfatuiti? Multumesc