Buna ziua!
Compania noastra urmeaza sa deschida un punct de lucru in aceeasi localitate, in imediata vecinatate a sediului social (literalmente 2 minute de mers pe jos). Activitatile autorizate la punct de lucru vor fi depozitare/asamblare echipamente. Trebuie operate modificari ale CIM pentru angajatii care se vor deplasa la punct de lucru pentru operatiunile de depozitare, de ex? Se poate specifica prin aditional la CIM ca locul muncii va fi atat la sediu, cat si la punct de lucru, fara specificare program de lucru separat pentru fiecare in parte?
in urma cu 2 zile, societatea la care lucrez a fost 'notificata' de catre Directia Venituri a Agentiei Fondului pentru Mediu cu privire la contributiile datorate pentru deseuri provenite din ambalajele produselor introduse pe piata.
Precizez ca firma este importator si distribuitor de echipamente navale si industriale, iar ambalajele 'introduse' pe piata odata cu produsele nu se pastreaza la noi, ca intermediar, ci ajung la clientul final.
In aceasta situatie, trebuie incheiat un contract cu o firma autorizata de AFM (exista 6 operatori economici autorizati in acest sens pe site-ul acestei institutii) pentru gestionarea deseurilor provenite din ambalajele produselor introduse pe piata, desi la noi nu se poate produce efectiv reciclarea pentru ca nu ramine nici cutia de carton, nici paletul cu care se transporta echipamentul?
2. Ambalajul, intrucit marfa nu este scoasa din colet si reambalata, se poate considera a fi reutilizabil?
3. Ce se intimpla atunci cind pe avizul de insotire a marfii este trecuta exclusiv de catre furnizor greutatea bruta a coletului, cum calculez greutatea ambalajului?