Buna ziua, Ma numesc Laura si am o problema juridica. As dori daca se poate sa ma ajutati cu un sfat. Am contestat in instantele judecatoresti taxa de poluare si am obtinut hotarare definitiva si irevocabila de la curtea de apel in data de 28.11.2013. Am continuat procedura cu cerere de restituire la AFP Pitesti in data de 23.12.2013. In cerere am trecut domiciliul de pe cartea de identitate cu toate ca nu mai locuiam la acea adresa dar AFP nu mi-a permis sa trec o adresa alternativa pe motiv ca nu exista spatiu dar mi-au spus sa las un nr. de telefon ca voi fi contactata la acesta. Ideea este ca am fost programata pt restituirea taxei in data de 11.02.2014( in urma solutionarii cererii din data de 28.01.2014)si transmisa o instiintare de restituire prin posta la adresa de domiciliu din buletin( adresa la care nu mai figuram) aceasta fiind returnata de catre oficiul postal cu inscriptia ''mutat'' , deci nu am luat la cunostinta de aceasta instiintare. Pe data de 5.03.2014( am asteptat 45 zile lucratoare) am sunat la finante pt a intreba in ce stadiu se afla cererea mea si mi-au spus ca nu pot sa-mi mai dea banii prelevandu-se de noua OUG 8/2014, pilmbandu-ma de la organul fiscal la trezorerie si aruncand vina unii pe altii. M-am interesat si am descoperit O.490/2013 in care spune ca daca contribuabilul nu se prezinta in ziua programarii , trezorierul poate reprograma plata la o alta data in urma solicitarii contribuabilului . Ce ma sfatuiti sa fac. Finantele imi spun sa mai astept cateva zile pana sosesc normele de aplicare; trezoreria imi spune ca printr-un ordin intern al lor au remis dosarele catre organul fiscal. Nu stiu ce sa mai fac. Incotro ma indreptati? Va multumesc pentru intelegere... Cu stima, Laura Radoi Astept cat mai repede un raspuns favorabil. Multe multumiri