Hotumatta, multumesc pentru raspuns. Nu cred ca este relavanta in acest context relatia mea personala cu el. Da, poate sunt ssubiectiva, dar chiar asa, faptul ca persoane care nu au apelat vreodata la service, nu au fost clienti, posteaza astfel de recenzii, tot nu mi s-ar fi parut corect oricine ar fi fost.
Mi se pare absolut normal ca atunci cand cineva are o nemultumire reala sa o posteze. El este de aceeasi parere.
Problema nu este cu recenziile negative in general, ci cu cele false. De alfel nici cele pozitive false nu sunt ok.
Postarile, cu exceptia a 2 care descriu o experienta catastrofa care nu a existat (deja vorbesc despre mai multi angajati, in conditiile in care firma nu are alti angajati) sunt fara niciun fel de continut, doar notarea de o stea. Toate postarile au venit una dupa alta intr-un interval de 2-3 zile.
Libertatea unui om care nu a fost client al unei firme este sa ii denigreze imaginea acesteia ? Aceasta este intrebarea mea.
Nu vreau sa lansez o dezbatere despre calitatea service-urilor in romania, as fi vrut doar sa aflu daca firmele sunt in vreun fel protejate atunci cand persoane care nu au fost clientii acelei afaceri ii denigreaza imaginea.
Dar, da, cel mai bine este sa isi vada in continuare de treaba, sperand ca unii clienti vor ignora acele recenzii.
hotumattua a scris:
Adriana, este iubitul tău? Fiindcă eu nu aș băga mâna în foc pentru respectivul. Sunt multe astfel de firme, nu am mai întâlnit un astfel de caz; existau și postări apreciative și negative, cu detalii tehnice de unde puteai să-ți formezi o părere și, nota bene, opinia service-ului respectiv. Și cam ce spun postările? că nu ne dai niciun detaliu. Și nu am înțeles, postările sunt pe site-ul firmei, sau pe un cont de Facebook? Dacă postările nu conțin insulte, atunci, totuși, libertatea de opinie este un drept constituțional. Adică una este să spun despre tine că ești urâtă, este opinia mea, și alta este să te acopăr cu invective, caz în care mă poți da în judecată.