avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 716 soluții astăzi
Forum Activitate felhasznalo

Activitate felhasznalo

Răspuns la discuția Legarea produselor-servicilor
Softul respectiv a achizitionat o firma (program de gestiune). Si dupa stiintele mele o firma nu poate sa semnaleaza la Protecția Consumatorului. Sunt ajutati numai persoane fizice.
Eu nu mai lucrez la firma respectiva, dar pe plan familiar il ajut pe ei.

Eu ma ganteam la o institutie care cerceteaza afaceri practicate "ceva necorespunzator, nedrept". Dar nu stiu daca exista astfel de institutie.

legally_aid a scris:

Poate fi o problemă care să fie semnalată celor de la Protecția Consumatorului.


Este vorba de un soft de gestiune cu litenta in care sunt incluse actualizarile pe o perioada nelimitata de utilizare. Cea ce scrie pe site:
"Avantaje:
excelent raport calitate/pret
numar nelimitat de firme
numar nelimitat de utilizatori
varianta monopost sau retea (client-server)
actualizari incluse pe toata perioada contractuala
asistenta in utilizare prin e-mail sau telefon"
(acuma au numai contracte de tip abonamente anuale)

"Contractul" au trimis numai dupa achitarea softului, asta scrie si pe site-ul lor. Exista contract unilateral? Si asta este ceva neinteles pentru mine. (Nici nu gasim "contractul", deci nu pot sa citez din el)

Softul plina cu erori, si pentru nici nu stiu ce, se cere un contract de asistenta. Se zic ca pentru a raspunde la intrebari.
Deci cea ce inteleg este ca ei vor bani de la clienti pentru a corecta greselile din soft. Si nici nu raspunde cu si cum se corecteaza daca se intampla erori, daca din greseala programului nu se finalizeaza o operatiune, o functie, cea ce trebuie sa fie manual, cred eu. Din aceata privinta si manualul este insuficient.

A trecut 6 ani de la achitarea licentei si pot sa zic ca nici nu am cerut o asistenta in utilizare (cel putin cea ce contine si manualul), numai daca am observat errori in program. Deci au folosit aceste informatii pentru perfectionarea programului. Din asta putem rezulta ca eu trebuie sa fiu platit ca si un "tester" (om care testeaza programul). A luat foarte multe timp pentru corectarea problemelor din cauza functionarii necoraspunzator a soft-ului.

Acuma avem o serii de probleme care se acumula din 2011 si in mai 2014 a iesit in evidenta. Si ei nu vor sa ne ajute numai contra cost.

Ce recomandati? Ce/cum putem scoate din asta cel mai mult? Unde trebuie dat plangere,...etc. de ex. pentru afaceri practicate cu proceduri ilegale? ... si etc.