Bună ziua,
Sunt profesor în cadrul unui liceu și, întrucât anul acesta am folosit, alături de alți colegi, laboratorul multimedia (dotat cu 30 computere, videoproiector, tablă interactivă), mi se impune să semnez o fișă de inventar prin care îmi asum gestiunea bunurilor sus numite.
Rezervele pe care le am sunt următoarele:
- nu știu exact ce presupune calitatea de gestionar. În condițiile în care nu sunt plătită ca gestionar, ci ca profesor, care e baza legala prin care mi se solicită să semnez în calitatea aceasta?
- în cadrul unității școlare respective, nu s-a mai realizat un inventar de mai bine de 5 ani iar sumele înscrise în fișa de inventar pe care ar trebui să o semnez nu sunt însoțite de facturi care să ateste valoarea acestora. Nu știu când a fost înființat laboratorul, dar știu sigur că nimeni nu l-a luat în gestiune până acum. Cel care îmi solicită semnătura este contabilul școlii. Mai mult, în respectiva fișă nu sunt indicate marca computerelor și nici configurația acestora.
- mi se spune că, întrucât dintre toți colegii eu folosesc cel mai des cu elevii respectivul laborator, am fost desemnată să-l primesc în gestiune. Totuși, toți profesorii au acces în sala respectivă, cheile fiind disponibile într-un dulăpior la secretariatul școlii.
- școala are un administrator nou, acesta însă refuză să-și asume răspunderea.
Întrucât am primit o solicitare scrisă din partea conducerii școlii, prin care mi se cere să-mi argumentez refuzul de-a semna fișa de inventar, vă rog să mă ajutați în acest sens indicându-mi dacă există argumente legale prin care să-mi motivez refuzul.
Vă mulțumesc.
Cer scuze în caz că nu am făcut încadrarea corectă în forum.