avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 797 soluții astăzi
Forum Activitate Cristiana01

Activitate Cristiana01

Buna ziua. Mii de multumiri pentru sprijin!
Buna seara,

Va multumesc mult pt. promptitudinea raspunsului si pt. informatiile oferite.

Cu stima,
Cristiana



Stimata doamna,

Incep prin a va multumi pentru informatiile oferite. Voi prezenta in continuare continutul adresei pe care am primit-o.

" In legatura cu dosarul avand datele de identificare de mai sus, in calitate de Reclamant, va comunicam ca in termen de 10 zile de la primirea prezentei comunicari, sub sanctiunea anularii cererii, aveti de indeplinit obligatiile de mai jos:

A. Obligatia de a depunde in exemplare urmatoarele acte: (aici nu au precizat nimic, probabil datorita faptului ca am depus copii semnate si in conformitate cu orgininalele pt. toate documentele necesare)

B.Obligatia de a indica urmatoarele: obiectul cererii;
Depuneti documentele solicitate si inscrisurile doveditoare intr-un exemplar pentru instanta si cate un exemplar pentru fiecare parte, cf art 150 NCPC

C. Obligatia de a achita taxa de timbru in cuantum de 40 RON. Reclamantul are posibilitatea de a formula in conditiile legii, cererea de acordare a facilitatilor la plata taxei judiciare de timbru, in termen de 5 zile de la primirea comunicarii (mentionez ca am primit aceasta comunicare astazi, 11.07.2014)

Nota: cu mentiunea de a indica obiectul cererii, in sensul daca se solicita si anularea suprataxei. cu mentiunea de a achita taxa de timbru in cuantum de 20 lei+ 20 lei.

In situatia in care o parte din obligatii le-ati indeplinit pana la data primirii prezentei, va rugam sa indepliniti si celelalte obligatii ce v-au fost puse in vedere pana la termenul precizat."



Cu multumiri,
Cristiana
Aplauda


Buna ziua,

Este prima data cand initiez o discutie pe un forum si o actiune in instanta, tocmai de aceea va rog sa manifestati rabdare si intelegere fata de unele exprimari mai neclare sau insuficient de concise.

Pe scurt, in urma cu aproximativ o luna am primit o amenda in valoare de 50 RON de la furnizorul de servicii de transport in comun din oras, amenda insotita de un card de suprataxa reprezentand documentul justificativ in acest caz. In realitate, detineam card de transport valabil, dar in ziua respectiva il uitasem acasa. Pe cale de consecinta, am dorit sa recuperez banii achitati pe loc pentru acea suprataxa (precum si cheltuielile de judecata), fapt pentru care am actionat in instanta, in termenul prevazut de lege, compania in cauza.

Marturisesc ca nu am cunostinte de drept, fapt pentru care documentarea pentru acest dosar s-a dovedit a fi tare anevoioasa. Astfel, as avea rugamintea, daca puteti, sa ma ajutati cu cateva informatii privind unele aspecte in privinta carora nu am putut gasi suficiente explicatii sau detalii in demersul meu de documentare. Aceste aspecte vizeaza:

1. Numarul de copii ale inscrisurilor doveditoare. Precizez ca am atasat dosarului cate doua copii pentru toate documentele necesare, dar nu stiu daca sunt necesare doua sau trei exemplare din fiecare.

2. Timbru judiciar si taxa de timbru. Am achitat la o sucursala CEC din raza sectorului in care domiciliez taxa de timbru in valoare de 40 ron (20 ron+ 20 ron ulterior), dupa cum mi s-a comunicat prin adresa. As dori, va rog, sa stiu ce este timbrul, daca este si cum este diferit fata de taxa de timbru, cat costa si daca se depune la dosar prin intermediul unei cereri (asemenea chitantelor pentru taxa de timbru).

3. Anularea suprataxei. In aceeasi Comunicare Adresa amintita anterior mi s-a adus la cunostinta ca trebuie sa mentionez in obiectul cererii daca solicit si anularea suprataxei. Initial, am considerat ca anularea se refera doar la procese verbale ale caror cuantumuri nu au fost achitate, fapt pentru care in cererea in pretentii initial formulata nu am mentionat si acest aspect. Pentru a solicita si acest lucru trebuie sa intocmesc din nou cererea in pretentii sau este suficienta o alta cerere care sa o completeze pe prima?

Cu stima,
Cristiana