DLGoe, in link-ul postat de Dvs, precum si in alte link-uri arhivizitate, se discuta doar despre veridicitatea contractului de comodat, cu sau fara stampila notarului. Toate referintele sustin ca acest act nu trebuie neaparat autentificat la notar. Geanina_C se referea, insa, la validitatea unui astfel de contract neautentificat in cazul unor actiuni care necesita probarea actului respectiv in cadrul institutiilor (pierdere placuta de numar, recuperare autoturism de la firma de ridicari, recuperarea talonului in cazul retinerii, etc.). Mentionez ca si eu am cautat astfel de raspunsuri insa nu am gasit nimic concret.
Buna ziua, sunt posesorul "fizic" al unui autoturism cu norma de poluare Euro 3, fabricat in anul 2004. Acesta a avut initial contract de leasing pana in anul 2008, leasing-ul a fost prelungit de catre proprietar, iar in anul 2010 acesta nemaiavand posibilitati de plata a ajuns la o intelegere cu banca a.i a inmatriculat masina pe numele lui iar banca a scos masina la licitatie, banca oprindu-si soldul restant iar proprietarului revenindu-i restul sumei de vanzare. Eu am cumparat masina de la un intermediar care a "castigat-o" la licitatie, bineinteles prin relatiile si pilele de rigoare. Intrebarea mea este daca este posibil ca masina mea sa aiba taxa platita. Samsarul mi-a spus (nu dau prea multa crezare la ce spun samsarii), dar am citit si pe forumuri zvonuri ca in 2010 se platea taxa de inmatriculare pentru autoturismele EURO3 pe leasing, plus alte zvonuri ca as fi scutit de taxa de inmatriculare daca masina ar fi fost cumparata la licitatie. Toate persoanele pe care le-am intrebat mi-au raspuns sec fara sa mai cerceteze "Domne, e luata din tara inainte de 2007, deci platesti taxa" . As fi recunoscator daca puteti sa ma lamuriti in legatura cu aceasta problema.