avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1943 soluții astăzi
Forum Activitate Victor_Onofrei

Activitate Victor_Onofrei

Răspuns la discuția Firma in inactivitate
Multumesc frumos.

Este obligatoriu sa inregistrez factura? Daca da, care este documentul in care trebuie sa o inregistrez?
Răspuns la discuția Firma in inactivitate
Prin urmare, in conditiile in care am depus doar declaratia de inactivitate, trebuie sa inregistrez factura pentru bilantul pe care nu l-am mai folosit?
Răspuns la discuția Firma in inactivitate
Intr-adevar, firma nu a desfasurat activitate pana in prezent.

D100 le-am depus de-a lungul timpului. Bilantul nu l-am mai depus pana la urma. Am depus declaratia de inactivitate.
Buna ziua,

Am o firma in inactivitate de la infiintare (dec. 2013).

1. Legat de declararea situatiilor financiare, am fost informat gresit de un contabil ca trebuie sa depun bilant chiar daca eu, de fapt, îndeplinesc criteriile pentru declaratie de inactivitate. Am facut bilantul, l-am plătit iar contabilul mi-a facut factura. Apoi, am facut research pe cont propriu si n-am mai depus bilantul, ci declaratia. Întrebarea este: trebuie sa inregistrez acea factura undeva? Daca da, unde?
2. Am inteles ca am nevoie de registru jurnal si de registru inventar. Nu am obiecte de inventar, deci bănuiesc ca in ultimul registru nu voi completa nimic. In registrul inventar ce anume trebuie sa inregistrez (oare factura de la contabil)?

Mulțumesc foarte mult.