Buna ziua
Prietena mea s-a inscris la o Universitate privata din BUcuresti in toamna anului trecut.
Primul an universitar este gratuit, iar urmatorii 2 ani universitari platind o taxa anuala de 2400 LEI.
In decursul primul an universitar, ea a sustinut 1-2 examene in sesiunea din iarna, neputand sa ajunga nici la cursuri si nici la celelalte examene din cauza programului de la servici (7.00-17.00). In urma cu cateva zile, ea s-a dus la Universitate ca sa-si retraga dosarul deoarece nu poate sa continue ceilalti 2 ani din aceeasi cauza: lipsa timp.
Cei de acolo, au refuzat cu inversunare sa ii returneze actele (diploma de bacalaureat, în original şi copie legalizată, certificat de naştere (copie legalizată), copie dupa C.I. etc) acestea fiind acte cu regim personal.
Ei ii vor elibera dosarul abia dupa ce va plati o taxa de 2400 lei reprezentand taxa anuala. Din moment ce primul an este gratuit, de ce trebuie sa plateasca o taxa care i-o cer ei ca sa-i elibereze documentele ei personale?
Ce ar putea sa faca in aceasta situatie pentru a-si recupera actele fara sa plateasca acea taxa ceruta de ei?
Va multumesc!