Eu locuiesc în chirie de 8 ani (la diferiti proprietari) și nu am avut niciodată probleme cu proprietarii; pana acum câteva luni când am găsit locuință actuala la o agenție imobiliară. Lucrez ca îngrijitoare la persoane învârstă in Germania 3/4 luni max apoi vin acasa , iar după 1/2 luni plec din nou. Inainte de a pleca am vorbit cu proprietarul că dacă vrea să vadă apartamentul suna o prietena de a mea care oricum venea la 2/3 săptămâni sa aerisească apartamentul, sau sa il sune pe prietenul meu. Problema e ca proprietarul nu a sunat pe niciunu si a intrat in ap. Iar când l-am sunat din Germania sa ii spun că îi trimit chiria in cont, mi-a spus ca a fost în ap și că e totul ok. L-am întrebat dacă a fost cu unu dintre prietenii mei și mi-a răspuns ca nu i-a mai sunat. Apoi într-o zii îl sun ca a ieșit ușa din balama (ușă dintre holul de la intrare și camera mare-- adică nu o folosesc deloc)si mi-a răspuns "si eu ce vrei sa îi fac" dacă i-am spus ca dacă nu vede de ușă o scot din balamale si o sprijin de perete (are 4 geamuri ), pana la urma a venit. In alta zii i-am spus sa îmi plătească furtunul de la duș si mi-a răspuns ca "înseamnă ca nu știi sa folosești dușul" (la 35 ani cred că stiu). Ieri l-am sunat ca a făcut o priză flamă +ca mi s-a ars fierul de călcat (îmi cumpăr alt fier) a spus ca nu stiu sa folosesc prizele si că am suprasolicitat triplu ștecherul. A zis ca e vina mea și că data viitoare eu plătesc ce se strică. I-am spus că daca vrea să le plătesc atunci trebuia să fie toate cu eticheta pe ele (toate sunt super folosite).+ că ieri ne-am înțeles să mă sune cu 30min înainte. Azi m-a sunat direct la interfon X-( , eu eram în halatul de baie :O, l-am întrebat de ce nu m-a sunat, a zis ca nu-l deranjează si i-am spus a a suta oară sa nu mai facă așa ceva că ma deranjează. Mi-a răspuns ca pe el nu îl deranjează cum sunt îmbrăcată. Dar pe mine mă deranjează că nu mă anunță că vine. Apoi mi-a spus că el nu e în slujba mea (e preot/pastor) si că nu e obligat s