avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 464 soluții astăzi
Forum Activitate rmrrmrrrm

Activitate rmrrmrrrm

Bună ziua,

îmi cer scuze dacă s-a mai discutat subiectul, dar până acum am găsit foarte multe păreri împărţite.

Se dă următoarea situaţie: o firmă fără niciun angajat, administratorul (care este şi asociat, ambele prin statut) achiziţionează o maşină pe firmă. Aceasta urmează să fie folosită de către administrator, pentru diverse drumuri prin oraş (casă-firmă şi înapoi, drumuri pe la diverşi clienţi, bancă etc). Menţionez că firma nu este plătitoare de TVA, şi plăteşte impozit pe venit, deci chiar dacă se înregistrează cheltuielile cu combustibil, piese etc în contabilitatea firmei, acestea nu vor afecta în niciun fel impozitul datorat la stat. În această situaţie mai trebuie făcută foaie de parcurs pentru fiecare drum?