avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 553 soluții astăzi
Forum Activitate GabrielMatei

Activitate GabrielMatei

Buna seara.
Incerc sa fiu cat mai scurt intrucat am tendinta deseori sa tin monologuri interminabile.
Povestea mea incepe cu intentia de a construi o casa. Mai exact, o extindere la o casa mai veche, plus mansardare, in sectorul 1.
De meserie sunt inginer constructor, asa ca, fiind in domeniu, stiam pasii si autorizarile ce trebuiesc luate. Legal, fiind, consider eu, si un om de principiu, am urmat absolut toti pasii legali pentru obtinerea autorizatiei, inclusiv documentatia PUD ce mi s-a cerut prin certificatul de urbanism.
Problema mea incepe si se continua, cu autoritatile aferente primariei sectorului 1, pe care eu, daca si Dumneavoastra considerati, le acuz de un mare abuz in serviciu.
Fiind de meserie, am colaborari si cu arhitecti, experimentati, care m-au ajutat in crearea documentatiei PUD. Inca de la depunere, persoana ce mi-a primit dosarul, ma-ntreaba cat a costat. Din prima mi se pare in neregula ca un angajat al primariei sa intrebe un solicitant, o chestiune ce, pana la urma, e privata. Norocul acestora, pana-n momentul de fata cand mi s-a aprins mie flacara, a fost sotia. Stiindu-ma direct, m-a rugat inca de la inceput s-o las pe ea sa se ocupe. I-a raspuns respectivei cu suma, la care angajatul primariei ii raspunde ca ea ar fi facut altfel PUD-ul, astfel incat sa nu existe probleme in cele trei comisii si pe mai putini bani. Bun, pana aici, am considerat, desi am inghitit-o cu greu, ca si-o incearca doar si nu e nimic serios. Dar, evident, au urmat comisiile.