avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 954 soluții astăzi
Forum Activitate iahimmihai

Activitate iahimmihai

nu nu nu ati inteles aparatul radar nu a fost mutat ......deci autospeciala in martie a avut un numar de inmatriculare ex: xx-xx-xx care sa radiat si tot in martie in aceiasi zi sa inmatriculat cu yy-yy-yy (asa apare in cartea de identitate a autospecialei) dupa ce a expirat buletinul de verificare autospeciala a plecat in iunie la verificare si in loc in buletin sa treaca numarul actual yy-yy-yy ultima inmatriculare au trecut numarul care era radiat in martie xx-xx-xx si buletinul nu este nul sau nu este valid?.va dau un exemplu :aveti o masina cu numar de inmatriculare ex:B-66-XXX si o vindeti radiati masina pastrati numerele iar cine o cumpara pune alte placute ex:BV-77-YYY dar cand ii vine certificatul acasa vede ca numarul de pe certificat este cel pe care masina la avut inainte cel pe care la-ti avut dumneavoastra si anume B-66-XXX ....deci pe masina el are BV-77-YYY si pe certificat B-66-XXX si atunci certificatul de inmatriculare nu este nul?ca nu corespunde cu numarul masinii asa si la mine numarul de inmatriculare din verificarea metrologica nu corespunde cu numarul pe care il are autospeciala actuala.acolo se vad date se vede ca e o greseala si prin greseala lor trebuia sa castig eu dar ca sa nu se creeze precedent instanta nu mia dat castig de cauza nu ar trebui eu acuma sa ma indrept impotriva lor pe penal? sau sa-mi explice dumnealor altfel daca spune-ti dumneavoastra ca aparatul radar se poate monta pe n masini cum au mers cu o masina la verificare radiata pe drumurile publice cum au efectuat testele pentru verificare ca acestea se efectueaza in teren in miscare si in stationare... ca asa apare pe buletinul lor de verificare metrologica ca la data respectiva ei au dus la verificare metrologica o autospeciala radiata din circulatie.sau cel mai simplu un exemplu: in certificatul de nastere ma cheama Gigel si cand imi fac buletinul vad ca am alt nume Ionel....Va multumesc
buna ziua nici nu stiu cum sa incep....in vara anului trecut( august sau iulie) am fost oprit de un echipaj de politie in afara unei localitati pentru ca am fost surprins de aparatul radar cu o viteza de 103 in localitate(deci era filtru ...aparatul radar in localitate... dar ma oprit un alt echipaj in afara localitatii) (sunt suta la suta sigur ca nu era viteza mea reala si o sa va spun si de ce) mi sa suspendat permisul de conducere 90 zile mi sa dat amenda am platit-o si pentru ca nu eram convins ca era viteza mea am facut contestatie si sa va zic de ce in prima faza am incercat sa contest stiu ca e reglementata undeva o marja de eroare de +/- 4 km zic hai ca poate castig asa am incercat .....am depus hartogaraia si astept .....primesc intampinare de la IPJ cu plansa foto cu tot si aici opa.....sunt luat de undeva din spate de aparatul radar(aparatul fiind in stationare) si aici problema deci intru in aparatul radar cu viteza de 46 km/h la timpul de 11:57:11sec apoi 90 km/h tot la timpul 11:57:11 sec apoi 100 tot la timpul 11:57:11 sec (cum e posibil ca o masina sa aiba in aceeasi secunda trei viteze diferite (numai masina mea e in poze nu mai e nici una pe sosea) in fine apoi viteza tot asa de ciudat creste alte intervale de timp dar tot in felul acesta cu viteze diferite dar aceeasi secunda .... dau raspuns la intampinare cu problema asta si intreb cum e posibil ca o masina sa aiba viteze diferite in aceeasi secunda "ca doar nu sunt superluminic"..... si astept sa se pronunte instanta vati dat seama ca nu am castigat (ori tin cu ei ori nu citesc nimic in dosare)....urmeaza apelul....si intr-o seara rasfoind hartiile si gandindu-ma cum sa fac ce descopar iar hopa .....un fals in hartiile lor al ipj-ului respectiv si anume buletinul de verificare metrologic si sa va explic de ce... eu zic ca e fals....aici va explic care e falsul.... la intampinarea pe care o da ipj-ul stiti ca trimit cartea de identitate si atestatele si buletinul de verificare metrologic ale masinii eee in cartea de identitate a masinii apare... in data de 7-03-2014 autospeciala avea un numar xx-xx-xx si a fost radiata in aceeasi zi 07-03-2014 tot in aceeasi zi 07-03-2014 a fost inmatriculata cu yy-yy-yy (yy-yy-yy e masina care ma oprit pe mine am trecut litere fictive sa nu dezvalui numerele adevarate ale masinii) si aici vine falsul ...buletinul metrologic.. verificarea era facuta pe 26-06-2014 dar pe numerele xx-xx-xx cum e posibil sa faci o verificare metrologica pe o masina cu numere radiate se vede foarte clar in acte in buletinul metrologic si cartea de identitate a masinii cum e posibil cand tu radiezi masina in martie ii pui alte numere si cand trimiti masina in iunie la verificarea metrologica cu apartul radar pe ea (dar mai sigur doar hartiile ca nu fac astia verificarile cu masina popa ma fac daca e asa) tu in buletinul de verificare treci numerele care au fost radiate xx-xx-xx in loc de yy-yy-yy.eu va intreb nu este nul buletinul de verificare metrologica?nu este fals? si bineinteles am expus si problema asta in instanta in apel si iar nu am catigat ori instanta nu a vrut sa nu sa se creeze precedent ..ori chiar nu se uita in hartii.. ori eu am facut varza pe acolo.vas da sa vede-ti si dumneavoastra hartiile scrie negru pe alb...eu ....vas mai intreba daca mai e ceva de facut ? vreau sa incerc sa ma intorc impotriva lor pe penal sa le fac plangere pentru fals uz de fals abuz in serviciu se poate? sau sa treaca luna si sa imi iau permisul nu as vreasa ii las pentru ca am mai aflat ceva dar nu stiu cum sa probez ...toate aparatele radar din tara sunt varza si de ce.. operatorul radar poate sa iti creasca viteza de deplasare pe aparat doar prin pornirea ventilatorului de pe parbriz asta o stiu din "surse" si nu o pot proba doar printr-o expertiza ceva si asta nu conteaza ca e radar vechi sau nou.Va multumesc ca mi-ati citit oful si astept pareri din partea dumneavoastra.

Rog un moderator daca nu am postat unde trebuie sa mute povestioarea in topicul bun.imi cer scuze e prima oara cand postez pe acest forum.Va multumesc