Buna seara!
Reprezint membrii fondatori ai unei asociatii pe care dorim sa o infiintam si ne-am blocat deja la cativa pasi:
1 - la solicitarea disponibilitatii/rezervarii de nume ni s-a spus de la Min. Justitiei ca trebuie sa obtinem intai acordul Secretariatului General al Guvernului, pentru folosirea in titlul asociatiei a cuvantului "România". Am intrebat la SGG ce acte trebuie pentru acord, de acolo ni s-a zis ca trebuie cerere pentru acord, insotita de actul constitutiv, statutul, copii de CI ale membrilor fondatori si motivatia pentru care vrem sa folosim numele tarii in titulatura asociatiei...pana la urma cum e corect? ca de ex, daca facem actul si statututl pentru a le da la SGG, in acestea trebuie sa trecem denumirea asociatiei, insa denumirea nu o avem alocata pentru ca de la Min Just nu ne rezerva nimeni denumirea fara acordul SGG
2 - la punctul de stabilire a sediului social avem inca o problema, la modul ca unul dintre membri fondatori este proprietarul unui apartament si vrea sa puna apartamentul in folosul asociatiei ca si sediu social, insa acel apartament il are deja inchiriat unei persoane fizice (chirias), cu toate formele legale (contract de inchiriere inregistrat la adm financiara, etc). Intrebarea este daca poate face un contract de comodat cu asociatia, in conditiile actuale, sau trebuie sa cautam alt comodatar pentru sediu, sau daca se poate incheia un contract de inchiriere cu o alta persoana, diferita de membrii fondatori, dar care va urma sa intre in cadrul asociatiei ca si membru activ cotizant.
Va multumesc anticipat si astept cu nerabdare raspunsuri la problemele mele.