avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 346 soluții astăzi
Forum Activitate iceblow

Activitate iceblow

Cineva ? Cum poate fi interpretat raspunsul celor de la anpc ?
In final anpc-ul mi-a raspuns pe e-mail. Site-ul lor nu functioneaza cum trebuie intrucat dupa 3 4 reclamatii trimise am primit insfarsit un nr. de inregistrare pe e-mail.
Astazi am primit raspuns din partea lor.
O sa atasez mai jos poza trimis de anpc. Dumneavoastra ce ziceti ? Nu prea am inteles raspunsul lor. Reclamatia mea a fost clasificata ca buna si trimisa mai departe sau ei nu pot face nimic in aceasta privinta ? Link-ul cu imaginea este mai jos. Astept un raspuns din partea dumneavoastra !
[ link extern ]
Cineva ? Va rog sa ma scuzati ca sunt asa de "disperat" dar chiar nu mai pot .
Am trimis 2 reclamatii la anpc , una la reclamatii.bucuresti@opc.ro , sper sa imi raspunda in saptamana ce urmeaza.
Se poate rezolva problema mea cu garantia anulata in mod abuziv daca ma baga astia in seama sau ma zbat degeaba ? Dau aia de la magazin o "spaga" ceva si scapa ?
Buna ziua , in magazin nu mi s-a cerut nici un act de identitate cand am depus telefonul doar mi s-a cerut nr. de telefon si numele persoanei (eu) care ridica telefonul din magazin.
Pe certificatul de garantie nu scrie nimic de trasmisibilitatea garantiei , nu scrie ca trebuie sa vina cumparatorul original.
La reclamatie depusa la anpc prin intermediul formularului lor am folosit numele melu , am atasat factura , certificatificatul de garantie , procesul verbal in care mi s-a anulat garantia de magazin si din nou certificatul de garantie da pe verso din care reiese cele 2 intrari in service ale telefonului in 6 luni.
Vreau sa zic ca telefonul este achizitionat pe numele sorei mele . Sa depun din nou a 3 plangere da pe numele ei ? Imi mai ia in calcul anpc-ul a 3 plangere da pe numele scris pe factura sau intra la banuiala si arunca reclamatia si o ignora ?
Imi poate raspunde si mie cineva ? Stiu ca nu este foarte concentrat dar nu pot sa includ toate detaliile in 2 randuri. De asemenea mai am o intrebare ?
Daca fac reclamatie la anpc pe numele meu iar factura la telefonul mobil este pe alt nume este vreo problema ?
O sa incerc sa scurtez si mai mult.
Telefon achizitionat pe 19.08.2014 de la un magazin Germanos , dupa 2 luni trimis in garantie si primit inapoi reparat.
Pe 2.02.2015 trimis din nou in garantie pentru al 2 defect si pe 16.02.2015 primit telefonul inapoi cu garantia anulata pe motivul "interventie software neautorizata" dupa cum scrie in procesul verbal.
Garantia mi-a fost anulata in mod fraudulos conform Directivei 1999/44/EC impusă în țara noastră prin legea Legea nr. 449/2003, republicata 2008, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.
Am inteles ca producatorul trebuie sa asigure 2 ani de garantie pentru piesele telefonului si garantia se anuleaza doar daca modificarea software a produs defectul hardware.Si am inteles din nou ca orice telefon care a suferit un defect in primele 6 luni este considerat defect din fabrica , al meu a avut 2 defecte in 5 luni.
Am trimis reclamatie la anpc folosind formularul de pe site-ul lor dar nu am primit nici un nr. de inregistrare dupa 3 zile.
Am castig de cauza pentru a imi repara telefonul pe garantie avand in vedere ca arata ca nou si toate defectele nu au fost produse de mine ?
Ar trebui sa depund si o reclamatie in scris daca am depus-o online ? Sau sa mai astept sa imi raspunda ?
Mai exista si alte modalitati la care pot sa apelez pentru a imi fi revalidata garantia si reparat telefonul pe costul producatorului ?
Buna ziua , saptamana aceasta am intampinat o problema care voi incerca sa o descriu in randurile de jos cat mai bine si in cat mai putine cuvinte.
Pe data de 19.08.2014 am achizitionat un terminal mobil huawei g6 ascend 4g de la un magazin germanos , 2 luni mai tarziu am trimis telefonul in service deoarece s-a defectat difuzorul de pe spate si l-am primit inapoi reparat pe garantie iar luna aceasta pe data de 2.08.2015 am trimis din nou telefonul in service deoarece s-a manifestat al 2-lea defect consecutiv si anume ecranul nu a mai functionat. Pe data de 16.02.2015 am fost contact de magazinul unde am dus telefonul in garantie si mi s-a inmanat telefonul nereparat + un proces verbal in care mi se comunica anularea garantiei pe motiv "interventie software neautorizata". Bine inteles ca am clocotit de furie intrucat pana la urma defectul cu display-ul nu a fost produs de software dar totusi ei au gasit o scuza ca sa scape de reparatii.
Consider ca garantia a fost anulata in mod fraudulos incalcandu-se Directiva 1999/44/EC impusă în țara noastră prin legea Legea nr. 449/2003, republicata 2008, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora din care reiese ca "producatorul este obligat sa asigure timp de 2 ani garantie pieselor oricari aparat electronic / telefon etc. iar garantia se poate anula pe motivul interventie software neautorizata doar in cazul in care modificarea software a dus la defectarea piesei hardware. De asemenea trebuie sa dovedeasca in ce mod a dus modificare software la defectiunea piesei respective , nu doar sa coreleze modificarea cu defectiunea. In caz contrar daca nu poate dovedi producatorul este obligat sa asigure reparare piesei pe propriul lui cost".
Si din cate am inteles din directiva data care se aplica tarii noastre deoarece face parte din Uniunea Europeana orice produs care a manifestat un defect in 6 luni de la achizitie este considerat defect de la inceput (sau defect din fabrica).
Se poate rezolva problema mea intrucat telefonul nu suferit nici un fel de abuz mecanic din partea care sa duca la defectiune (amandoua) si nici software , a suferit 2 defectiuni in nici 6 luni de la achizitie , am toate actele care sa dovedeasca cumpara , anulare garantie etc. iar angajatii de la magazinul respectiv nu mi-au aratat absolut nici o dovada in care sa imi ateste ca softul modificat a dus la stricarea telefonului.
Am depus deja o plangere la anpc folosind formular de reclamatii de pe site-ul lor dar au trecut 3 zile si nu am primit nici un semn de la ei , nici un numar de inregistrare sau ceva de genul care sa ma anunte ca cazul meu a fost preluat si este pe lista de asteptare pentru a fi rezolvat in cele 30 de zile legale. Din cate am inteles in alte orase se ocupa de probleme de genul asta in 2 zile dar la mine nimic. De asemenea am incercat sa contactez agentul economic germanos prin e-mail dar nu au trimis nici un raspuns , singurii care mi-au raspuns au fost huawei romania care au cerut si ei un raspuns din partea departamentului de garantie si mi-au comunicat ca dupa ce vor primi raspuns vor analiza si ei situatia si imi vor spune rezultatul.
Am dreptate in cazul asta sau nu am sanse de recuperare a garantiei ? Ce ar mai trebui facut ? Exista si o adresa de e-mail prin care pot sa ma adresez anpc-ului cu inca reclamatie (poate formularul lor nu merge bine) sau sa depun si una in scris cu toate actele in xerox sau sa mai am rabdare ?
Astept un raspuns din partea dumneavoastra deoarece nu sunt de acord sa isi bata joc de banii mei , mai ales in cazul in care nu eu am stricat produsul (altfel eram constient ca e vina mea si asta e nu am ce face) iar ei mi-au anulat garantia incalcand legi si directive doar pentru faptul ca au crezut ca sunt unul dintre persoanele slab informate si scapa usor de ele.
Stima.

Edit : Locuiesc in orasul Bucuresti.