avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1047 soluții astăzi
Forum Activitate nick4hiphop

Activitate nick4hiphop

Răspuns la discuția Reziliere contract telekom
nick4hiphop a scris:

Ba da, sunt mai multe programe (sunt 2 pachete adaugate cel cu HBO si cel cu discovery), iar pretul este mai mic. De asemenea de curand am observat ca programul sport.ro hd nu mai este difuzat de catre ei, fiind inlocuit cu alt program...


Buna ziua,

Bunica mea are incheiat un contract cu romtelecom pentru serviciile de televiziune si telefonie fixa. Contractul fost prelungit pe o perioada de 24 de luni din data de 20.06.2014. Acest contract a fost primit prin posta dupa un acord telefonic, nu prezinta pe el semnatura bunicii mele ci doar o semnatura "xeroxata" a lui Mathias Hanel - Director Executiv Comercial.

La punctul 3 al contractului sunt expuse urmatoarele:

Durata furnizarii pachetului de serrvicii. Despagubiri pentru incetare prematura:

Pachetul de servicii se furnizeaza pe perioada minima stabilita in considerarea beneficiilor acordate clientului prin contract (calculata de la Activarea Pachetului), si se prelungeste automat pe perioada nedeterminata, daca nicio parte nu notifica cu cel putin 30 d ezile inainte de expirarea PM, ca nu mai continua Contractul. Cu cel putin 30 de zile inainte de expirarea PM, RT notifica clinetului ca poate opta sa nu se prelungeasca automat COntractul. Daca clientul solicita inainte de expirarea PM, diminuarea numarului/ inlocuirea serviciilor din PAchet cu unele inferioare sau altele RT, contractul privind pachetul de servicii inceteaza si clientul poate fi obligat la plata despagubirilor pentru incetare prematura. In cazul in care contractul privind furnizarae serviciului inceteaza inaitne de expirarea PM, din culpa sau initiativa clientului, clientul datoreaza despagubiri pentru incetare prematura in cuantum de 50% din valoarea totala a Pachetului de Servicii, proportional cu numarul de luni ramase pana la expirarea PM.

Eu stiu ca in romania exista legea nr 161/2010 in care se specifica: Contractele cu furnizorii de servicii de telefonie, internet si televiziune pot fi reziliate unilateral de catre consumatori fara plata unor sume consistente care sunt impuse de catre prestatorii de astfel de servicii.

Sunt considerate clauze abuzive acele prevederi contractuale care:

-restrang sau anuleaza dreptul consumatorului de a denunta sau de a rezilia unilateral contractul, in cazurile in are:

a) comerciantul a modificat unilateral clauzele prevazzute la lit. e) (n.r. clauzele care dau dreptul comerciantului sa modifice unilateral, fara acordul consumatorului, tatele privind caracteristicile si serviciile care urmeaza sa fie furnizate sau termentul de livrare a unui produs ori termenul de executare a unui serviciu);

b) comerciantul nu si-a indeplinit obligatiile contractuale

c) comerciantul a impus consumatorului, prin contract, clauze referitoare la plata unei sume fixe in cazul denuntarii unilaterale