Pe data de 02.05.2014 am achizitionat un telefon HTC prin abonament de la Vofaone. In decursul acestui an am avut telefonul in service de 5 ori si am facut doua cereri de inlocuire ale dispozitivului, ambele fiind respinse. La a treia iesire din service s-a schimbat IMEI-ul telefonului fara ca eu sa fiu anuntat (lucru de care mi-am dat seama cand am rezivuit fisele de reparatii pentru a putea plasa plangerea catre ANPC). In data de 12.05.2015 am mers la Vodafone pentru a-mi ridca telefonul si cei din magazin mi-au oferit un alt telefon, de o alta culoare si cu un alt IMEI, reconditionat, care urma sa preia garantia celui vechi. Am refuzat telefonul, atat din cauza culorii cat si din cauza garantiei, dar mai ales ca cereile oficiale de reinlocuire au fost repinse, iar telefonul mi-a fost prezentat intr-o tipla de plastic fara niciun act aditionaol. Am fost indrumat catre serviceul Regenersis pentru a putea primi mai multe detalii despre avizul negativ de reparare a telefonului care ar putea sa imi fie eliberat pentru incoluirea acestuia cu un terminal nou. Intrebarea mea este daca legal ei imi pot inlocui telefonul cu unul reconditionat si fara garantie, avand in vedere ca atat telefonul cu IMEI-ul initial cumparat din sediu Vdf, cat si cel de-al doilea inolcuit la a treia iesire din service, nu au putut fi reparate sau sa imi dea aviz negativ de reparatie si sa imi ofere unul nou?
Multumesc,
Emanoil Craciun