Buna ziua, va rog sa ma ajutati cu un raspuns in ceea ce priveste problema mea descrisa mai jos: In data de 24.04.2015 am depus o cerere pentru emiterea unui Certificat de urbanism de informare la Primaria Generala a Municipiului Bucuresti, problema este ca nu am primit nici-un raspuns pana la aceasta data, am sunat de nenumarate ori la Primarie si mi se spune ca nu s-a hotarat inca cine imi elibereaza acest certificat Primaria Sectorului 1 sau Primaria Capitalei. Tin sa precizez ca de la Primaria Sectorului 1 am fost trimisa la Primaria Capitalei pentru depunerea cererii in vederea obtinerii Certificatului de urbanism de informare unde am platit taxa si mi s-a eliberat o chitanta cu nr. de inregistrare. In data de 08.07.2015 am sunat din nou la Primaria Capitalei intreband in ce stadiu este Certificatul solicitat? raspunsul a fost urmatorul : nu stim daca trebuie sa-l eliberam noi, (adica Primaria Capitalei) si am fost ''sfatuita'' sa ma adresez Inspectoratului National in Constructii, evident am sunat si mi s-a raspuns urmatoarele : Ar fi bine sa veniti in audienta la Inspectoul Urbanistic si sa va indrume unde trebuie spre a obtine Cerificatul de urbanism de informare. Intrebarea mea este : Ce demersuri legale trebuie sa fac ca sa obtin acest Certificat urbanistic de informare intrucat termenul legal in care ar fi trebuit sa primesc un raspuns a fost de 30 zile? Va multumesc frumos! Stefania Stancu