Multumesc. Mai am o mica nelamurire: cand completez "a fost angajat...in baza CIM.. incheiat pe perioada determinata de 1 an" ma refer la perioada pe care a fost incheiat initial contractul, chiar daca acesta a fost modificat ulterior (modificare pe care o trec la "mutatii intervenite"), corect?
In adeverinta de vechime este obligatoriu sa apara toate actele aditionale semnate pe perioada desfasurarii CIM, chiar daca acestea nu aduc nicio modificare contractului? (ex; introducerea criteriilor de evaluare a angajatilor)
Daca angajatul efectueaza munca in zilele de sambata si duminica, iar compania plateste pentru orele lucrate 200% mai este necesara si acordarea de zile libere (2 consecutive altele decat sambata si duminica)? Cum apar acestea diferentiate in statul de plata ?
Salariatul este angajat al departamentului financiar, iar superiorul ierarhic era in functie si in acea perioada, nu are insa aceasta atributie stabilita in fisa postului.
Sigur ca le va semna, tocmai el le-a solicitat, insa problema este cine va semna in numele Angajatorului, ca directorul din acea vreme nu mai este in functie.
Cand am fost angajata am descoperit ca unui salariat ii lipsesc 2 acte aditionale de la CIM. Acesta le solicita si nu stiu care este procedura legala (sunt inregistrate in Revisal). In acea perioada compania era condusa de un alt director, cine le semneaza, pot pur si simplu sa le emit eu si sa le semneze actualul director? Trebuie sa fac vreo mentiune? #-o
Sunt in situatia mentionata mai sus, insa am calitatea de proprietar.
As dori sa achit intretinerea in contul asociatiei de proprietari, insa cine imi poate confirma cu certitudine ca acela este contul corect?
Este posibil ca fiecare administrator sa aiba un cont diferit? Unde pot verifica aceasta informatie?
Oare ce varianta este mai putin riscanta, sa achit cash si sa obtin chitanta(ambele tabere detin chitantier) sau sa achit in contul care se presupune ca este al asociatiei de proprietari?