avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 514 soluții astăzi
Forum Activitate iacobpetrica

Activitate iacobpetrica

Buna ziua, sunt din Bacau si va descriu urmatoarea situatie pentru a obtine detalii juridice de specialitate.
Am achizitionat in luna martie 2015 un pachet turistic, am achitat integral contravaloarea acestuia, am primit factura, chitanta, contract si voucher. Pe data de 7 aprilie 2015 mi-au trimis o informare pe mail in care imi comunicau ca politica hotelului privind cazarea celui de-al doilea copil in camera dubla cu paturi etajate s-a modificat in privinta cazarii copiilor si trebuie sa platesc in plus 135 euro(fapt infirmat de hotel printr-un mail oficial ). Am convenit telefonic totusi sa achit acea diferenta de bani dar in luna aprilie erau ocupati si a ramas de comun acord sa le achit pana la plecarea in concediu. Cu o saptamana de plecarea in concediu am contactat hotelul pentru a ma asigura ca pachetul pentru care am optat este valabil, ulterior in aceeasi zi urmand a ma deplasa sa achit diferenta. Managerul hotelului imi aduce la cunostinta ca tipul de camera pentru care am platit a fost schimbat cu unul inferior specificand ca operatorul de tusim i-a comunicat ca eu i-am refuzat plata. Afland acestea, m-am deplasat la agentie pentru clarificarea situatiei intrucat eu nu am fost de acord cu modificarea pachetului turistic. Agentul de turism sustine ca eu i-am dat acceptul telefonic pentru aceasta schimbare, fapt neadevarat, iar in urma discutiilor am solicitat diferenta de pret dintre pachetul initial si cel oferit de dansii, dar acestia refuza rambursarea diferentei, ba mai mult solicita achitarea unei sume suplimentare, motivand ca pachetul pe care ni-l ofera l-a achizitionat de la alt operator de turism si ca presupune costuri mai mari, iar documentele eliberate initial(contract, voucher) nu ar mai fi valabile si ca ne elibereaza altele cu care noi nu suntem de acord.
Va rog sa ne acordati sprijinul necesar, astfel incat sa nu fim inselati de agentia de turism.