Buna ziua,
Numele meu este POP T., locuiesc și sunt student în Canada și am fost beneficiar de pensie de urmaș la CJP, pensie care a fost suspendată din cauza neprezentării adeverințelor de studii pe perioada liceului 2010-2013 și a actului de identitate din România.
Am primit înștiințare doar în data de 10.06.2014 pe adresa bunicilor prin care trebuia să prezint adeverințe de studii încă din anul 2011. Am trimis din Canada foaia matricolă (aici nu se eliberează adeverințe, nici nu știu ce înseamnă totul e informatizat) în care se arată absolvirea anilor de studii respectivi care a fost depusă de unchiul meu la CJP și a fost respinsă pe motiv că nu e adeverință.
Am venit în România și mi-am făcut carte de identitate provizorie care la fel a fost respinsă pe motivul că nu am domiciliul în România și nici în județul BN, lucru care sună ciudat din moment ce locuiesc în Canada nu am cum să locuiesc în România decât provizoriu.
În data de 17.07.2014 bunicii mei au primit un plic de la CJP prin care îi înștiințează că tutorele meu adică tatăl meu are de restituit suma de 12600 RON. Cum au putut primi acești bani până acum și nimeni nu a verificat dosarul meu?
Dacă primeau măcar vreo înștiințare acum 5 ani că trebuie duse adeverințe era altceva (normal că trimiteam orice) dar din corectitudinea unchiului meu care s-a gândit căci dacă împlinesc 18 ani ar trebui să aduc adeverință de student doamna care se ocupă de dosarul meu și-a dat seama de neglijența făcută și doar după un control de la București și ne-a trimis plicurile respective.
Acum ea refuză să primească buletinul provizoriu care l-am făcut iarăși cu domiciliul pe Bistrița căci așa mi-a cerut prima dată când am fost la ea iar apoi mi-a spus că nu e valabil iar!
Am sunat la alta CJP din alt judet și mi-au spus că acolo aș fi fost în regulă, de ce la CJP de care apartin nu aș fi?