avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1905 soluții astăzi
Forum Activitate RoxanaMC

Activitate RoxanaMC

Buna,

Din pacate ma confrunt cu o situatie cu care nu am mai avut prilejul sa ma intalnesc. Pe scurt am achizitionat un pat dintr-un magazin de mobila (modelul patului era expus in showroom insa culoarea a fost una prezentata intr-o poza)

La primirea patului am sesizat ca nuanta nu era aceeasi cu cea vazuta in poza prezentata in showroom, insa am asteptat sa vina si prietenul meu acasa sa imi confirme si el ca nu e aceea culoarea.A doua zi am facut o solicitare de retur a produsului telefonica, ca ma apoi o solicitare scrisa prin e-mail si adresa ferma (prin care am solicitat bineinteles nr de inregistrare). Solutia pe care am primit-o de la magazin a fost schimbarea patului in termen de 2 luni, iar acest lux nu mi-l pot permite (intrucat m-am mutat de curand intr-un nou apartament si deja dorm pe o saltea de 1 luna de zile).
Am solicitat contravaloarea platita pe pat dar acestia refuza aceasta solutie.

Am rugamintea sa ma ajutati cu cateva sfaturi, si sa imi spuneti daca in mod legal pot face acet lucru (retur pat si solicitare contravalorii produsului).

Din cercetarile mele, conform O.U.G 342014 as cam avea dreptul sa fac acest lucru.

Va multumesc anticipat