Salut,
In urma cu ceva vreme, mai exact o luna si 3 zile, a inceput spectacolul intre mine si MediaGalaxy plus ESD-ROM service. Pe 01.09.2015 am trimis la ESD un telefon Allview X1 Xtreme in garantie cu probleme de casca si microfon. Dupa 17 zile de asteptare, timp in care mi s-au spus cate in luna si in stele, telefon s-a intors resoftat, cel putin asa zic ei - nu a fost resoftat deoarece a venit asa cum l-am trimis, adica defect. In aceasi zi la o ora distanta, l-am retrimis in service cu mentiunea ca doresc inlocuirea produsului cu unul nou, motivul pentru care am cerut acest lucru este ca nu mi s-a parut normal sa primesc un telefon la fel de defect pe cat l-am trimis. Am asteptat alte 17 zile pentru a-l primii inapoi cu mentiunea ca defectul nu a putut fi confirmat, deci telefonul din nou s-a intors stricat. E-mail-urile de consultare intre mine si companiile in cauza, se petrec prin articole de lege, in care ”acuzatii” mentioneaza doar ceea ce ii intereseaza pe ei, anume ca mai trebuie sa trimit o data telefonul in service. Am incercat sa rezolv pe toate caile posibile, de la ANPC pana la consumator european, insa solutiile intarzie sa apara. Domnul director de la MediaGalaxy dupa promisiunea ca va face rost de acea minunata cerere de negatie numai raspunde la telefon, la fel cum fac si cei de la ESD, sau raspund cu ”asa e procedura”. Eu ca si client final nu sunt vinovat ca procedura lor e prost organizata. Mentionez si faptul ca le-am pus in fata toate articolele posibile din minunata 449/2003 #-o si degeaba. Cei de la ANPC imi spun sa astept ca se ocupa ei, insa, asta ar insemna inca 30 de zile timp in care eu platesc rata la telefonul de care nu beneficiez. Cum as mai putea sa ma adresez institutiilor in cauza pentru a avea castig?