Mi-am facut un card de cumparaturi la o banca.
Am cumparat doua produse de o valoare mare de la doi furnizori diferiti.
Comenzile si platile au fost facute online. Am platit online cu cardul de cumparaturi (plata in 12 rate pentru fiecare produs in parte) si am primit pe e-mail confirmarea platilor.
Am mers astazi la banca sa platesc prima rata (mentionez ca nu am mai avut niciodata credite la banci) si fata de la ghiseu mi-a spus ca nu am facut platile in rate si ca pe extrasul ei apar platile integrale (asadar pana in 25 decembrie daca nu depun fabuloasa suma imprumutata, voi plati dobanzi usturatoare).
I-am spus ca e imposibil si evident ca m-a contrazis. Mi-a spus ca in situatia de fata banca nu poate face nimic, dar sa sun la furnizori.
Cam urat, nu?
Speriata, am iesit de la banca si m-am pus sa sun cei doi furnizori si firma care s-a ocupat de procesarea platilor online.
Doamna de la firma de procesare plati mi-a trimis pe e-mail si informatiile pe care le au in sistem.
Concluzia: Am facut platile in 12 rate si la ei in sistem asa apare.
Ce se mai poate face in aceasta situatie? Nu as vrea sa returnez produsele, pentru ca pierd ofertele. De ce trebuie sa sufere clientul pentru problemele de sistem sau incompetenta altora??
Voi incerca sa le trimit un e-mail cu dovezile, dar ma tem ca nu le vor lua in considerare.