1.In actiune sa ma indrept si impotriva agentul de vanzari cu care am negociat un pret si care si dupa facturare recunoaste pretul negociat facand reclamatie in numele meu?
2.Chiar daca am primit un smartphone ca bonus pot cere anularea totala a contractului?
In data de 9.10.2015 am discutat telefonic cu un agent telekom o oferta pentru portarea a 4 nr de la VODAFONE la telekom.
Oferta facuta a fost de 218 lei/luna tva inclus si subventie pentru telefoane 640 euro primita pe mail.
Am acceptat si ulterior am primit niste documente pe care le-am trimis pe mail semnate doar ultima pagina , respectiv anexe ,conditii , contract , cereri...etc.
Pe 15.10 am retrimis acele acte pe alta adresa de mail.
Am primit promisiunea ca pana pe 19.10 vor ajunge la mine cartele cu nr provizorii(care nu au ajuns niciodata la mine) si telefoanele solicitate ca bonus.
Pe 20.10 am constatat ca nu mai aveam serviciu de telefonie deoarece Vodafone a stopat numerele.Am mers la telekom si mi s-au dat 4 cartele de telekom pentru a putea folosi serviciul .
Ulterior pe 21-22.10 au sosit si cartelele si telefonul de la bucuresti prin curier.
Nu am beneficiat de servicii telekom pana pe 20.10.2015.
La prima factura am constatat ca Abonament negociat 218 ron / luna tva inclus , era de fapt facturat 384.17 (am inteles de la relatii cu clientii ca e 331 abonament si prorata de diferenta.)
Agentul de vanzari mi-a explicat ca e o greseala si a facut reclamatie in numele meu(e posibil?) si ca 331 e cu tva DOAR PRIMA LUNA . – Vorbim de o pro-rata, de cand au fost activate abonamentele 15 octombrie)pana pe 25 octombrie (cand s-a emis factura 113 ron) + o luna intreaga de facturare 218 ( 25.10 / 25. 11 )
A venit o rezolutie pe mail ca factura aia e si pa.
Am incercat pe mail si telefonic sa contactez agentul care nu mai raspunde.
Toata lumea de acolo (telekom) parac e o gasca de hoti si se acopera unii pe altii.
Azi am aflat pe mesaj ca s-a emis o a doua factura care e de cca 600 lei , in conditiile in care abonamentele mele sunt nelimitate si nu am costuri suplimentare.
Am impresia ca e o prosteala pe fata si vreau sa denunt contractul.
Cum ma sfatuiti sa procedez in conditiile in care:
-Vreau sa reziliez contractul sau nu stiu daca e contract valabil daca:
1.Suma negociata nu coincide cu cea facturata.
2.Actele nu au fost semnate in original , doar ultimile pagini pe mail.
3.Eu nu am un exemplar din acte.
4.Nu vor sa rezolve aceasta problema desi sunt client nou de cca 1 luna si deja simt ca vreau sa plec.
-Pot porta catre un alt furnizor de telefonie numerele daca ele au fost portate acum cca 1,5 luni.