avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 982 soluții astăzi
Forum Activitate maddude

Activitate maddude

Buna ziua,
As avea nevoie de consultanta pre-procesuala si eventual procesuala in modul Pro Bono in Timisoara, in legatura cu un proces pe care doresc sa il intentez ENEL.
Este vorba de o schimbare de contor de energie electrica, efectuat fara respectarea ordinului presedintelui ANRE 64/2014, si anume:
-anuntarea prealabila a fost facuta cu 2 luni inainte, fara a fi specificata ziua, ora
-contorul fiind in afara locuintei(casa scarii), chiar daca m-ar fi anuntat ca urmeaza inlocuirea si nu as fi fost acasa pentru a asista la procedura de demontare/montare echipament, aveau obligatia sa fotografieze contorul inainte si dupa demontare si sa imi trimita pozele cu valorile indicate de contor inainte de demontare. Lucru care nu s-a intamplat. Nici la cererea expresa, pe durata a 5 luni de solicitari telefonice si scrise nu mi-au pus la dispozitie acele fotografii. Am depus o plangere la ANRE, care i-a somat sa organizeze o intalnire de conciliere cu mine. Ulterior plangerii mi-au trimis o singura poza, facuta evident pe 1 birou in depozitul central, mult dupa demontare. Am organizat si intalnirea solicitata de ANRE in care mi-au propus o recalculare pentru consumul inregistrat de ei la demontarea contorului vechi.(225KwH - pentru 24 zile, in ideea in care in perioada similara a anului anterior am avut un consum de 300 KwH pentru 61 de zile). Practic eu doresc sa contest nerespectarea ordinului presedintelui ANRE 64/2014, fapt ce ma indreptateste sa ma indoiesc de indexul inregistrat de ei la demontare, nefiind prezent la procedura si neexistand pozele pe care erau obligati sa le faca. Pe de alta parte pentru perioada de la ultima autocitire 02.08.2015 pana la momentul in care au demontat contorul, 26.08.2015, conform inregistrarii lor, pe care eu nu am cum sa o verific, rezulta un consum de 225 KwH, adica 9.78 KwH/zi, fata de 4.52 in perioada similara a anului anterior si fata de 4.78 de dupa montarea contorului nou pana la prima citire efectuata de ei. E clar ca si inregistrarea/citirea indexului s-a facut defectuos, nu reclam functionalitatea contorului ci reaua intentie sau nestiinta. Pe perioada celor 5 luni de cand incerc sa lamuresc problema cu ei, au fost extrem de opaci. As dori sa solicit in instanta verificarea respectarii ordinului 64/2014 al presedintelui ANRE la toate instalarile de contoare noi, la care clientul final nu a fost de fata, fie ca nu a fost anuntat, fie ca nu a putut. As dori sa cer si daune morale pentru disconfortul si stresul trait in aceasta perioada.
Astept propuneri, sfaturi, etc.
Multumesc