Am achizitionat cateva corpuri de iluminat prin mediul online la distanta. Dupa o serie de discutii mi-a fost recomandat un anumit sistem propus de ei, garantat ca va functiona iar eu am facut plata online.
Dupa primirea produselor am facut un test iar produsele nu au functionat in sistemul propus de ei. Fiind extrem de obraznici si neputand gasi o cale amiabila pentru solutionarea problemei, am hotarat sa returnez produsele si sa cer restituirea sumei integrale a produselor.
Vanzatorul a refuzat coletul sustinand ca nu se incadreaza in legea online-ului iar comanda este una speciala si nu sunt obligati sa restituie banii.
Tin sa specific ca nu am fost informat sub nici o forma asupra conditiilor de retur iar eu nu am facut/semnat nici un fel de comanda 'speciala'. De asemenea nu am primit nici un contract/garantie/fise tehnice in limba romana. Doar produsele si cutia.
Dupa lungi certuri, am facut o plangere oficiala la ANPC.
Dupa informarea vanzatorului asupra plangerii, mi-a cerut sa returnez din nou produsele pentru a restuti banii dupa inspecia produselor. Le-am trimis produsele din nou iar ei le-au trimis mai departe la fabrica din belgia (nu am nici un fel de relatie directa cu ei) unde au fost produse pentru inspectie.
Azi (dupa doua saptamani de la returnarea produselor + confirmarea primirii) am primit un mail ca jumate din produse lipsesc iar cateva corpuri sunt arse si zgariate. Prin urmare au decis ca nu sunt functionale si nu pot fi vandute ca produse noi. Mi-au oferit 15% din suma inapoi ce urmeaza sa fie platita.
Eu am trimis toate produsele intacte iar majoritatea nu au fost nici desfacute.