Pentru dl GermanAlex
Asa voi face. Cind revin in tara voi cere coduri client diferite pentru fiecare punct. Daca dvoastra a-ti reusit va trebui sa reusesc si eu. Nu numai ca este mai comod sa pot plati avansurile in siguranta dar evit consecintele neplacute si traumatizante. Va multumesc.
Pentru < Kondorul>
<Am si eu aceeasi problema. Am discutat cu ei si plata nu se poate face dupa cod eneltel (locatie) ci numai prin cod client care este unic. Mi-au sugerat sa fac plata manual si sa nu mai tin bani in cont. Niste inapoiati...>
Total incompetenti. Aberant. Atunci ce sens au codurile fiecarui punct de consum, daca un singur cod, cel de client este folosit la operatii? Si daca acest cod client este, logic, unic, ma intreb atunci cum a facut dl German Alex (pe care-l citim mai sus) ca sa obtina mai multe coduri client ? Innui. Adica trebuie sa inteleg ca nimeni nu stie nimic, toata lumea face ce vrea si ca totul este posibil in ambele sensuri!!!
Revenind la interventia dlui Cyan, care a citat mai sus din situl FURNIZORULUI <informatii utile>
<Suma achitată în avans va fi scăzută din următoarea/ următoarele facturi de consum estimat/ real sau va fi returnată, la cerere, consumatorului.
[ link extern ] ...> ,
am sa incerc sa ma bat impotriva vintului ca sa salvez principiul prin care, banii se pot plati in avans pe punctele de consum si trebuie sa ramina ACOLO in contul acelor puncte, pina la totala lor epuizare.
Ma bucur ca a-ti intervenit si va multumesc. Din experienta dvoastra nu pot decit sa invat cum sa procedez mai departe.