Ma ocup cu furnizarea de servcii online (diferite servicii de gazduire web si servere private/dedicate in Romania )
In ultimul timp am inceput sa primesc foarte multe comenzi pe un anumit tip de servcii (mai exact servere virtuale) si am decis sa achizitionez un server nou , deoarece pe serverele actuale nu mai puteam sa adaug servicii noi.
Am achizitiona un server, de la o firma din Piatra Neamt, insa s-a dovetit a fi defect (posibil sa fie de la transport). Am contactat firma de la care am cumparat serverul si oameni foarte ok mi-a trimis un alt server cu conditia sa-l returnez pe cel vechi daca acesta este ok. Insa , din nefericire serverul nu a mai ajuns la data center. Si in acest moment , coletul cu serverul este la firma de curierat (in depozit), cand trebuia sa ajunga de aproape 2 saptamani , timp in care am mai primit comenzi.
Comenzile vechi au fost anulate , deoarece nu am mai gasit aceeasi configuratie de server in Romania ca sa pot livra.
Echipamentul a costat aproximativ 1000 dolari care i-am achitat prin paypal , ca aveam nevoie urgent de server. Nu aveam fonduri suficiente in banca sa pot achita serverul cu transfer bancar, si aveam nevoie sa onorez serviciile cat mai urgent (aveam termen sa livrez comanda in maxim 48 ore).
Intrucat nu am putut onora comenzile , am pierdut clientii aducandu-mi daune financiare si morale .Probabil era o incasare lunara sau pe mai multe luni de la fiecare client, care probabil se extindeau sau recomandau serviciile.
In acest moment ce pot face pentru a-mi recupera daunele financiare (nerespectarea termenilor contractuali fata de client - pierderea clientului ) si daune morale (clientul poate lasa o recenzie cu cele intamplate)?