avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 981 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters389467

Activitate ContSters389467

Buna ziua!
Daca ma puteti ajuta va rog frumos!
Am cumparat online un telefon mobil pe data de 21 aprilie 2016.
Am fost contactat de vanzator pe dara de 22 pentru confirmare si facturare.
Pe data de 23 am intrat in posesia telefonului primit prin curier.

In data de 2 mai 2016 telefonul s-a defectat (in 10 zile) iar in data de 3 am semnalat acest lucru vanzatorului.
In data de 4 acesta a raspuns si in aceeasi zi am predat telefonul service-ului.
In data de 12 mai am fost anuntat, cu o ora si jumatate inainte de inchiderea service-ului, ca pot sa merg sa iau telefonul reparat. Nu am mai putut ajunge pana inainte de inchidere asa ca am mers a 2-a zi adica pe data de 13 mai sa il ridic. Am verificat daca telefonul porneste, am semnat pentru ridicarea lui si am plecat acasa.
Odata ajuns acasa pornesc din nou telefonul, iar la mai putin de 5 minute se defecteaza iar.
Conform O.U.G. 34/2014 art. 9 alin. (1) am dreptul sa returnez produsul in 14 zile.
Au trecut 22 de zile de cand am cumparat produsul dar nu am fost in posesia produsului doar cele 10 zile de dinaintea defectarii.

Pot returna telefonul sau sa primesc altul nou? Sau ce alternative am?