avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 790 soluții astăzi
Forum Activitate Nicoleta_O

Activitate Nicoleta_O

Bună dimineața!

Rana produsă nu era atât de gravă încât să necesite serviciul de urgență. Aș fi vrut să mi se ofere un dezinfectant pentru rană și un pansament pentru că îi curgea sânge. Lucruri care se găsesc în mod uzual într-o trusă de prim ajutor. De obicei nu am în geantă aceste lucruri.
Și dacă rana era mai gravă până la sosirea ambulanței cu ce îi acordam primul ajutor, dacă nu au o trusă de prim ajutor? Oare angajaților când au o rana deschisă nu li se acordă primul ajutor?
Ambalajul transparent pe care a alunecat copilul (care cred că provenea de la ambalarea mai multor produse, mai erau la alte rafturi paleți cu mai multe produse ambalate într-o folie transparentă), era de dimensiune mai mică, l-am văzut ulterior încercând să înțeleg pe ce a alunecat. Deci da, consider că este responsabilitatea magazinului.
Nu vreau să dau pe nimeni în judecată, însă pe viitor când se vor mai confrunta cu o asemenea situație, îmi doresc să poată măcar să ofere o trusă de prim ajutor, dacă nu o persoană care să poată îngriji o rană minoră. De aceea am întrebat pe cine pot sesiza, pentru că în orice loc de muncă există o trusa de prim ajutor. Nu sunt verificați de organismele competente?

Vă mulțumesc!

Dapix a scris:

De ce n-ați chemat salvarea la 112`?

Dacă în cazul incidentului are vreo vină compania, o puteți da în judecată și să îi cereți daune prin proces civil.
Dar să vă asigure ajutor medical firma, nu cred că are vreo obligație pentru că nu are personal medical specializat pe servicii de urgență.

Bună seara!
Am fost într-un hipermarket, iar copilul meu în vârstă de 9 ani, a alunecat pe un ambalaj transparent lovindu-se cu urechea de coltul unui raft metalic ascuțit. Am solicitat unui angajat să mă îndrume către un punct de prim ajutor, iar acesta mi-a spus să merg la informații. Doamna de la informații mi-a spus că nu mă pot ajuta, pentru că medicul nu este în aceea zi, singura soluție fiind să merg eu la cea mai apropiată policlinică sau să sun la salvare. A chemat și un manager, care mi-a spus același lucru.
Nu sunt obligați să aibă un punct de prim ajutor sau măcar o trusă de prim ajutor? Atitudinea angajatilor a fost că nu mă pot ajuta și sa mă descurc singură. Ce aș putea face în acest caz? Cui să mă adresez cu o reclamație?
Buna ziua,

Am beneficiat de stimulent de insertie pana la implinirea varstei de 2 ani a copilului si anume, 30 aprilie 2016. Stiti cumva daca, conform noii legi 66/2016, pot sa prelungesc acordarea stimulentului de insertie pana la varsta de 3 ani? Daca da, ce acte sunt necesare?

Va multumesc!