Bună dimineața!
Rana produsă nu era atât de gravă încât să necesite serviciul de urgență. Aș fi vrut să mi se ofere un dezinfectant pentru rană și un pansament pentru că îi curgea sânge. Lucruri care se găsesc în mod uzual într-o trusă de prim ajutor. De obicei nu am în geantă aceste lucruri.
Și dacă rana era mai gravă până la sosirea ambulanței cu ce îi acordam primul ajutor, dacă nu au o trusă de prim ajutor? Oare angajaților când au o rana deschisă nu li se acordă primul ajutor?
Ambalajul transparent pe care a alunecat copilul (care cred că provenea de la ambalarea mai multor produse, mai erau la alte rafturi paleți cu mai multe produse ambalate într-o folie transparentă), era de dimensiune mai mică, l-am văzut ulterior încercând să înțeleg pe ce a alunecat. Deci da, consider că este responsabilitatea magazinului.
Nu vreau să dau pe nimeni în judecată, însă pe viitor când se vor mai confrunta cu o asemenea situație, îmi doresc să poată măcar să ofere o trusă de prim ajutor, dacă nu o persoană care să poată îngriji o rană minoră. De aceea am întrebat pe cine pot sesiza, pentru că în orice loc de muncă există o trusa de prim ajutor. Nu sunt verificați de organismele competente?
Vă mulțumesc!
Dapix a scris:
De ce n-ați chemat salvarea la 112`?
Dacă în cazul incidentului are vreo vină compania, o puteți da în judecată și să îi cereți daune prin proces civil.
Dar să vă asigure ajutor medical firma, nu cred că are vreo obligație pentru că nu are personal medical specializat pe servicii de urgență.