avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1401 soluții astăzi
Forum Activitate Bianca888

Activitate Bianca888

Buna ziua,
In luna mai am achizitionat aprox 60 m de parchet dintr-un magazin din Brasov ce a fost montat de o firma autorizata in tot apartamentul.
Acum, la aprox 3 saptamani de la montaj parchetul in multe portiuni si-a schimbat coloarea - din alb in galben . Am facut sesizare la magazin, a venit un consultant la fata locului si a constatat intocmind si un proces verbal transmis ulterior catre producator . Am inteles ca producatorul are termen de 15 zile sa vina cu un raspuns/solutie .
Problema este ca parchetul a fost montat conform procedurilor anterior usilor.
Ma gandesc la solutii pentru remedierea problemei - daca producatorul spune - da - este produs defect din fabricatie si vi-l schimbam - cine imi acopera costurile de demontaj/montaj plus usile , plinta sau mobila care este data in comanda si urmeaza a fi montata - toate comandate dupa culoarea parchetului. Cat de departe se poate merge in acest caz cu o reclamatie - sau cum poate fi ea formulata- corect de la bun inceput pentru ca cei de la magazin si producatorul sa inteleaga care sunt pagubele produse si costurile dincolo de parchetul in sine .

Va multumesc,

Cu stima,