avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 766 soluții astăzi
Forum Activitate Comandante

Activitate Comandante

Discuție Agresiune
Buna seara. Sunt elev si am 19 ani, in seara asta am avut o altercatie si persoana in cauza(in stare de ebrietate) e posibil sa faca plangere, normal ar trebui sa fac eu plangere dar este o prietenie intre tata si persoana respectiva si m-a rugat sa nu ii fac rau. Deci mergeam linistit cu masina si prietenii pe drum, deodata o alta masina a inceput sa ne faca semne sa tragem pe dreapta, ma gandeam ca mi-a cazut ceva de la masina sau ceva de genu, iar din masina a coborat din dreapta un prieten de-a lui tata, mort de beat. A venit la mine si am crezut ca vrea sa ma salute sau ceva, intind mana sa-l salut si mi-a zis sa deschid portiera, cand am deschis portiera a tabarat efectiv cu tot corpul peste mine in masina, m-a impins si mi-a bagat mainile in gat, pe motivul sa-i dau cheile de la masina ca cica as fi mers cu viteza mare si sa-i zica lu tata(nu stiu care ar fi fost problema lui, oricum aveam peste 10km/h de limita legala) i-am spus sa stea linstit, ca e beat si ca nu stie ce face, a continuat sa ma agreseze si sa ma impinga de am ajuns pe scaunu din dreapta, a reusit sa-mi ia cheia, am iesit din masina si a scapat-o din mana pe drum, am luat cheia si i-am zis frumos sa se linisteasca, nu a vrut si a inceput iar sa se ia de mine si sa tipe la mine, dupa din spate au venit niste prieteni care erau cu noi, au coborat din masina si in momentul ala i-am zis "du-te in masina sau iti iei bataie" nu a dat nimeni in el, s-a dus in masina si a plecat, peste 5 min l-a sunat pe tata sa-i zica ca mergeam cu 120 prin oras si ca unu din noi i-a dat in cap cu ceva si ca i s-a umflat capul si ca e la urgente(la interval de 2-3 minute, iar spitalul e la 15-20min de locul respectiv) clar ca nu era la spital, tata m-a chemat acasa si dupa a aparut si el si a zis ca face plangere la politie si prostii din astea, el fiind in stare ebrie